|
WMC7 EPG DVBLink Stofa? *løst* |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2012 kl. 23:57 |
Jeg har problemer med at få EPG på plads til nogle af programmerne. Som sagt er det Stofa, den store pakke, ingen kodede kanaler til denne boks, og jeg angav mit postnummer som MCE bad mig om under installationen, 6400 hvis man skulle være i tvivl
![]() Et af problemerne er at MCE EPG for TV3 er for svensk TV3. I DVBLink vises 12 stk. TV3, der ikke hedder andet. Er der bare at prøve dem alle eller hva? Canal9 og DR HD virker ikke, selvom de er i DVBLink oversigten for MCE EPG og TV3 Puls mangler helt. Ved sidstnævnte vil jeg så bruge guiden fra DVB-C signalet, men da kan jeg kun vælge EIT scanner for DR og TV2 programmerne, hvordan får jeg EIT frem for alle de andre programmer? Eller er det hurtige at editere i en config fil? EIT nummeret kan jeg godt selv finde fra DVBViewer. På nuværende tidspunkt vil jeg gerne have den indbyggede EPG til at fungere, jeg ved godt der findes mere avancerede løsninger og jeg bruger selv DVBVierwer RS, men konen venter på sin optagerboks og det skal gerne være nu og "som det plejer" med at kunne styre det hele med den originale MCE fjernbetjening. Redigeret af Steen6400 - 15-Maj-2012 kl. 21:25 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der må da være andre end mig der bruger DVBLink og WMC7 eller hva? Please, help
![]() |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
jeg bruger både win7 media center og dvb-link, men jeg bruger data fra ontv's hjemmeside til guiden, så jeg er ikke sikker på jeg kan hjælpe så meget. Jeg har kigget på det et par gange, men det er endnu ikke lykkedes mig at få epg via dvb-link til at virke.
Vedr. TV3 kanalerne, så er det jo ret hurtigt at lave en søgning i media center, når de først er fundet i dvb-link. Jeg ville give dem alle nyt navn i dvb-link, f.eks. tv3 1, tv3 2 osv. og så derfra se hvad der er på de forskellige kanaler. Har du husket at inkludere alle 4 dvb-link tunere i din kanalsøgning i mce?
|
|
![]() |
|
Ja, jeg har alle tuner med. Og jeg har så også lige fået løst problemet med EPG scan med lidt hjælp fra Bruno71 her
Det er godt nok en langhåret affære, men ved at følge opskriften og så lave en EPG scan på 346MHz kommer samtlige EPG EIT scan op, så nu kan jeg vælge om det skal være WMC7 guide eller den fra DVB-C signalet. Den er godt nok kun 3-4 dage, men det er ok for nu. På sigt går jeg nok også over på ONTV. |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |