recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Converter TS/PVR til AVI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Converter TS/PVR til AVI

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tikbas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Maj-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tikbas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Converter TS/PVR til AVI
    Sendt: 15-Maj-2012 kl. 23:26
Hej..

Jeg er nu herinde og vil hører om nogen af Jer kan hjælpe med at program der kan converterer
Livsfarlig fangst (1)-01052012-2157.pvr om til AVI.

Programmet er optaget på en ekstern harddisk som er forbundet til en clint boks.

Har forsøgt med mange programmer såsom TSDoctor, OJOSoft total video converter, wise convert.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 08:02
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 08:29
Hvis ikke optagelsen er krypteret kan næsten enhver videoconverter klare opgaven. Se en del af udbuddet her: www. videohelp.com 

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Tikbas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tikbas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 09:05
Det link har jeg prøvet uden held
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 09:17
Oprindeligt skrevet af Tikbas Tikbas skrev:

Det link har jeg prøvet uden held

Enten har du ikke set dig godt nok for, eller også er optagelsen krypteret. Det kan jeg sige med 100% sikkerhed.

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
Tikbas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tikbas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 09:22
Det var dette link jeg havde forsøgt med. Er ved at finde et program til fjernelse af kryptering.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77655&title=ts-pvr-til-avi-divx-xvid
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 09:45

Det var dette link jeg havde forsøgt med. Er ved at finde et program til fjernelse af kryptering.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77655&title=ts-pvr-til-avi-divx-xvid

Her er noget

http://codecs.dk/?DVD43/Decrypter/Windows/105
Til top
andersp2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersp2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 10:06
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Her er noget

http://codecs.dk/?DVD43/Decrypter/Windows/105

Så nemt tror jeg ikke det er.
Det er hvis mere beregnet til dvdfilm.

Er ret sikker på det lade sig gøre at fjerne krypteringen, hvordan ved jeg ikke.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 11:10
Oprindeligt skrevet af andersp2 andersp2 skrev:

Er ret sikker på det lade sig gøre at fjerne krypteringen, hvordan ved jeg ikke.

Jeg er til gengæld ret sikker på, at det ikke kan lade sig gøre.

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu