|
AdF.ly :( |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2012 kl. 20:04 |
jeg ved ikke lige om det er det rigtige sted sorry for det .
er ved at få spat af at jeg har fået AdF.ly på min pc .hver gang jeg vil åbne et link så kommer der en bi frem og der sker ikke mere . har googlet det men kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre for at få det væk .. nogen der kan hjælpe ? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19823 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spørg dg syv om, hvornår det er kommet. Din Windows (formoder jeg, du fortæller ikke meget) har en funtion der hedder gendannelse. Lad den gendanne til et tidpunkt før dit halløj startede og lad så være med at installere det igen....
Klaus |
|
![]() |
|
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
det er kommet her til aften .. og har ikke selv instaleret det
bruger win 7 :) |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19823 |
1. Gendan 2. Brug antivirus. 3. Hvid ikke du har tilladt at få dt installeret, hvem har så? Klaus. |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Superantispyware plejer at være effektivt til at fjerne spyware, trojanske heste og andet sjov. Tør dog ikke sige om det kan fjerne din lille "ven".
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Byteman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
Tror mere det er en virus som misbruger "Adf.ly" systemet.
Som jeg har forstået det så masser af rigtige sider som benytter disse links for at tjene penge - dvs. man kan klikke sig videre efter stykke tid. Hvis du bruger Firefox og vil finde en midlertidig løsning, så der denne: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/adflyskip/ (kender dog ikke til den) Så du skal nok ikke lede efter "Adf.ly", men en anden virus/trojan |
|
![]() |
|
denne her ? :http://download.cnet.com/SuperAntiSpyware-Free-Edition/3000-8022_4-10523889.html
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Jep er vist den, en fuld scanning kan dog tage noget tid.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Jeg plejer at boote på et andet medie og fjerne inficeringen.
Så er virussen som regel kæmpet så langt tilbage at jeg kan installere et antivirus program og tage den derfra. Her kan du finde en liste over antivirus boot CD'er http://www.techmixer.com/free-bootable-antivirus-rescue-cds-download-list/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |