|
Langt bor - måske O.T. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Maj-2012 kl. 10:15 |
Hejsa.
Jeg skal have trukket et netkabel. I den forbindelse skal jeg optimalt set have et SDS murbor på 6x1000mm. Jeg har kontaktet et par byggemarkeder, men ingen har noget i den størrelse. Er der nogen der kender et sted man kan få sådan et? Det tætteste har Harald Nyborg med med et 10x1000mm (deres tekst siger dog både 10 og 12 mm så jeg er lidt i tvivl), men med sådan et synes jeg hullet bliver unødvendigt stort....
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Din elektriker vil sikkert gerne låne/leje dig et.
BS
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Med det 12mm fra HaraldNyborg kan du også få stikket igennem hullet.. ;-)
Bagefter kan du jo lige fylde lidt spartelmasse i hullet.... Redigeret af pdrhan - 20-Maj-2012 kl. 10:31 |
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Prøvede lige at lave et 12mm hul. Der kan bestemt ikke komme et kabel med stik igennem :-(
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Normalt plejer man også selv at montere stikket efter det er trukket gennem muren. Men jeg tvivler snart også på du kan få et 6*1000mm bor for det vil nok bøje helt ekstremt når det er så langt og tyndt.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Et alternativt sted at købe bor osv er amazon.co.uk, og så kan man jo altid kombinere det med at købe en film eller to samtidigt ;-)
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Side 2.3., WI-5999
Godt nok ikke SDS, men mindre kan vel gøre det.
Så er det bare at bestille det i dit nærmeste byggemarked (måske håndværkerafdelingen er det bedste bud) Redigeret af mureren - 20-Maj-2012 kl. 11:29 |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
kan du ikke "file" hullet lidt ovalt, de fleste stik er jo bredere end de er høje, så der skal måske ikke så meget til før den smutter igennem.... nu du er igang
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Raum ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2011 Sted: Hovedstaden Status: Offline Point: 278 |
Jeg købte et 6*1000mm murbor i Bauhaus og har også set dem i XL-byg.
Om det så er SDS husker jeg ikke, da jeg købte det til en byggeopgave hos en privat, der ville beholde boret. |
|
![]() |
|
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
Stark har det vist også
|
|
![]() |
|
Hverken Bauhaus eller Stark har et.
Jeg kan da ikke være den eneste der skal trække netkabel gennem en tyk mur...
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |