|
Grafikkort |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Maj-2012 kl. 12:47 |
Står og skal have et graffikkort til min computer, men det er sku så længe siden jeg har haft kig på det, så håber i kan hjælpe mig her.
min computer består af: Bundkort: Asus P8H67 M-Pro B3 CPU : Intel i5 3.3gh 2500K Ram : 8 Gb Vil godt have et ok grafikkort, behøver ikke kan trække alle de nye spil i højeste opløsning eller noget. Så må det os gerne være lavt i strømforbrug og LYDLØS :), ved ikke om man kan få et som nærmest går lidt i dvale når det ikke bruges til kraftig grafik.
Redigeret af Treated - 22-Maj-2012 kl. 12:51 |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med pris? Med dette kan du trække alle nye spil, ville passe godt til din CPU http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=751450, dog ikke lydløst men meget støjsvagt.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
Hvis du ikke har behov for at spille nye spil, ville jeg bare bruge det HD3000 "grafikkort" som sidder i CPU'en det er alt rigeligt til almindligt brug.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
OleDK havde måske tænkt mellem 0-800 som max, måske liddt overkill det der til mit forbrug. |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Så ville jeg nok tage dette (lydløst) http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=638174
Her er en review af 450 generelt: http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2010/09/13/nvidia-geforce-gts-450-review/6 Håber det hjælper, det ville være synd at købe et billigere, synes jeg. |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
Lød bare ikke som om du spillede noget særligt (her tænkte jeg at vi var ovre i Angry Birds kategorien ![]() Ville personligt ikke anbefale mindre end HD 6850 hvis det er til spilbrug men det kan ikke holdes indenfor dit budget. |
|
![]() |
|
OleDK ser da spændende ud, helt sikkert den retning. Synes bare ikke jeg kan finde noget om watt forbruget.
|
|
![]() |
|
Nogen andre som kan bidrage med et godt kort til omkring de 800 kr som max ?
|
|
![]() |
|
londahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
Radeon HD7750 ligger også omkring de 800,- og er en smule hurtigere end GTS450 og ihvertfald ASUS udgaven skulle være ret støjsvag
|
|
![]() |
|
londahl er det den her du hentyder til??
|
|
![]() |
|
nu har jeg jo det her bundkort http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8H67M_PRO/#specifications
|
|
![]() |
|
hmmm nogen som kan komme på et rigtig godt bud, som passer til overnstående bundkort, til 800 kr ca?? er sku lidt på bar bund her :(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |