recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rii Mini alternativ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rii Mini alternativ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
benzon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Juli-2007
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér benzon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Rii Mini alternativ?
    Sendt: 22-Maj-2012 kl. 12:01
Jeg syntes jeg fandt et sted med alternativ til Rii Mini, men det hade dansk tastatur, kan dog bare slet ikke huske hvad det heder lige nu :(

Nogen der kan hjælpe?, og nej kan ikke finde tåden på forum igen suk
Til top
benzon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér benzon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 12:04
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 13:00
Alternativt forslag: Jeg har for lidt tid siden erhvervet mig et Rapoo E2700 som jeg er meget tilfreds med!

Det er ikke helt så lille og har ingen lommelygte (...) men det fungerer godt og er faktisk til at skrive med udvidet to-finger system på.

Redigeret af t33j4y - 22-Maj-2012 kl. 13:56
Til top
goofyguf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-September-2011
Sted: Odense, Danmark
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér goofyguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 15:55
Er nu godt tilfreds med mit Logitech DiNovo :) Kan også varmt anbefales...
Til top
msl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2011
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér msl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af goofyguf goofyguf skrev:

Er nu godt tilfreds med mit Logitech DiNovo :) Kan også varmt anbefales...

diNovo Mini? Efter min mening, er den ikke pengene værd. RAPOO E2700 er et super fedt tastatur til HTPC. Det samme er Chill KB-1RF og så er det dansk og billigt :-)
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 19:39
Jeg har selv Chilli kb-1bt, som er blutooth udgaven. Jeg bruger den sammen med en kat BT reciever. Da jeg generelt syntes, at rækkevidden er ringe på chill tastaturene. Jeg har også haft ef udgaven, men den røg retur pga dårlig rækkevidde. Jeg overvejer lidt en dinovo mini. Pga rækkevidde og knappelayoutet. Jeg ved dog ikke 100 % om den er bedre, men mine tidligere erfaringer logitech, siger mig at det er.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 19:40
Kategori 1 reciever (:
Til top
benzon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér benzon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 05:32
Jeg overvejede og tage den 2.4G RF udgave da den burde række 10 meter, vilket er mere end nok for mig der er hvad 3-4 meter mellem mig og hvor HTPCen skal stå
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 16:52
Min kunne med god vilje række 3 meter.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu