|
Mærkeligt netværksproblem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Maj-2012 kl. 06:06 |
Måske ikke det rigtige forum, men jeg prøver alligevel:
Jeg har købt en bærbar og derfor har jeg installeret XBMC på min stationære pc og koblet den på tv'et. Det virkede fint i en periode. Men nu har jeg pludselig fået det problem, at jeg kun kan overføre med ca. 16Kbps fra min bærbare til min stationære pc over kablet netværk. Hvis jeg hiver netkablet ud og kører over wifi med min bærbare, så kan jeg overføre med ca. 3 Mbps. Den anden vej er der ingen problemer. Altså kan jeg overføre med høj hastighed fra den stationære til min bærbare over kablet netværk. Min bærbar kører Win7 64 bit og den stationære kører Win7 32 bit og min router er en D-link 655 Hvad kan der være sket?
|
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
den oplagte; skift kabel
ellers kan det være en IP adresse konflikt - prøv at forny IP adressen
|
|
;o)
|
|
![]() |
|
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Ok. Det skal testes i aften :)
|
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
Øv øv, intet hjalp
![]() |
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
|
benzon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Status: Offline Point: 92 |
re-install driver til netkort burde findes på producentens side!
|
|
![]() |
|
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
jeg har prøvet nøjagtig det samme. Løsningen for mig var:
Kontrolpanel\Netværk og internet\Netværks- og delingscenter\Avancerede delingsindstillinger Mine indstillinger er: netværksregistrering til fil og printerdeling til adgangskodebeskyttet deling fra |
|
![]() |
|
Jeg fandt en simpel løsning. Inde i Enhedshåntering slettede jeg netkortet, genstartede og installerede det igen og Vupti! Det virker! Tak for hjælpen
![]() |
|
Mvh.
Baloo55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |