|
CDON filmleje på iPad |
Besvar |
Forfatter | |
Steen2000
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Maj-2012 kl. 18:44 |
Jeg har lige lejet en film på CDON via min ipad. Så ville jeg sende den til mit AppleTV.
Men får så at vide at jeg skal downloade noget software (Silver-et-eller-andet) til PC eller Mac men dette understøttes ikke af Safari. Hvordan får jeg CDON film på min iPad så?
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kræver det Silverlight kan det tydeligvis ikke lade sig gøre. Måske har de en app?
Ellers burde du nok have undersøgt det før du lejede filmen... |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
Steen2000
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men min læring i det her er vist baseret på trial and error. Troede ikke der kunne være den slags forhindringer. Må vel bare leve med at se filmen på PC (har ikke et kabel/PC udgang der spiller med TV) Nej de har tilsyneladende ingen app. Nå men så kan jeg sløjfe dem fra mit Apple univers ........åbenbart
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx
Silverlight er et plugin til Safari, og kører fint her. Det skal også bruges til filmlån på biblioteket.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes ikke et Silverlight plugin til Safari på IOS. Desværre.
J |
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb/lej på iTunesStore istedet?
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Får man med visse tilbud ikke smidt lejefilm i nakken hos CDON? Det kan være derfor OP prøver at streame derfra, og ikke fra iTunes
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |