|
Problemer med Blu-ray 3D på pc |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Maj-2012 kl. 22:33 |
Er der nogen måde hvorpå jeg kan teste om mit HDMI kabel er 1.4 ?
grundet mit spørgsmår er at jeg ikke kan få Blu-ray 3D til at virke på min mediacenter, grafikkortet er et GT 520, tv er LG 55LM615T, filmen jeg prøver med er Saw3D, har lånt en samsund 3D afspiller af min nabo og der virker det som det skal, men på min pc har jeg prøvet med Powerdvd 11, Windvd 10 pro og tmt 5 uden held, er nu så kommet i tvivl om det skyldes kablet da jeg også lige prøvede et gammetl HDMI kabel som jeg ved kun er 1.3B i samsungen og det virkede også
så hvis nogewn har nogle gode tips hører jeg dem gerne
|
|
![]() |
|
benzon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uhh
|
|
![]() |
|
Det var fejl send :P
http://www.nvidia.com/object/3dtv-play-system-requirements.html
Altså det skulle være de kort der kan køre 3D, og ser desværre ikke ud til GT 520 er et af dem desværre :( |
|
![]() |
|
og så dog hmm for et andet sted på Nvidias geniale side står der så http://www.nvidia.in/object/product-geforce-gt-520-in.htmlTotal forvirring de har gang i der :)
|
|
![]() |
|
Har du husket og opdatere til nyeste driver fra nVidia?
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
ja det er nyeste driver og kortet understøtter 3D har læst det flere steder herinde og den flyer der var med kortet står der også at den understøtter Blu-ray 3D
prøver at købe et nyt HDMI 1.4 kabel i morgen
|
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
Du skal ind i driveren og køre en opsætning til 3D
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
ok, takker, kigger på det når jeg kommer hjem fra jobbet, skulle gerne have det op og køre inden Lørdag da der kommer gæster der vil se 3D
|
|
![]() |
|
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
driver = enable stereoskopisk 3d som jespermart siger...
Så kører der en lille guide hvor du skal vælge de rigtige billeder. Når du så har det sat, skal du i tmt5 vælge nvidia 3dvision under 3d opsætning. Så spiller det...
|
|
![]() |
|
har fundet det, jeg brugte så bare det lille program som blev installeret med driverne som under start menuen hedder enable nvidia 3d vision
takker mange gange for hjælpen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |