|
Denver DCB-110HD og PVR |
Besvar |
Forfatter | |
2830jonas
Ny bruger Oprettet: 24-Maj-2012 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Maj-2012 kl. 18:27 |
Jeg købte en sådan, som erstatning for en ældre af samme fabrikat der brændte af.
Min boks optager fint, men den kan kun finde ud af at afspille de første ca. 12 minutter af en optagelse (den første fil). Nogen der har oplevet noget lignende og nogen der har en løsning ? Redigeret af 2830jonas - 24-Maj-2012 kl. 20:19 |
|
samadsen
Ny bruger Oprettet: 25-Marts-2012 Sted: Gørlev Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
[QUOTE=2830jonas] Jeg købte en sådan, som erstatning for en ældre af samme fabrikat der brændte af.
Min boks optager fint, men den kan kun finde ud af at afspille de første ca. 12 minutter af en optagelse (den første fil).
Nogen der har oplevet noget lignende og nogen der har en løsning ?
VH. samadsen
|
|
2830jonas
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg trykker bare på play og så får jeg listen over hvad der ligger på harddisken.
|
|
samadsen
Ny bruger Oprettet: 25-Marts-2012 Sted: Gørlev Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok tak for svar, ja for F. enkelt, jeg gik ind menyen : Afspilning, og der lader det sig ikke gøre, men ellers går jeg til : Optage og vælger i videoliste, så virker det.
Slukker din automatisk (går i stand by) efter en optagelse
VH. samadsen
|
|
Looklight
Bruger Oprettet: 09-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft nogle problemer med at min bliver for varmt og så mister den signal. nu har jeg skilt den af og monteret den i min PC ved siden af et 120mm fan, nu har jeg ikke flere problemer med den.
Jeg skal bemærk at den heat sink som er på chippen er ikke særlig stor. Jeg vil forsøge at købe et større heat sink og se om det afhjælper problemet. Hvis Denver fyren læser denne, har du nøgle praktisk råd til det? |
|
Panasonic TH-42PZ85
Panasonic DMP-BD55 Kiss VR-588 Onkyo TX-SR706 PS3 m500Gb hdd Focal Sib XL 5.1 |
|
Pannen
Bruger Branchemedlem Oprettet: 12-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Til topic starter, prøv at formattere din usb enhed I boksen selv. formatter den til NTFS. Det gør du ved at gå i menu/installation/usb enhed.. nu viser den USB1.. tryk ned hvor der står FAT32 og tryk pil til højre så du skifter til NTFS.. Tryk pil op så du markerer USB1 igen og tryk OK. nu formatterer den. Optag og tjek at det virker. Til dig der oplever at den bliver for varm. .har du den inde i et skab eller lignende med lukkede låger?. ellers skal den slet ikke blive så varm, så i så fald skal du have den ombyttet/repareret. Du skal henvende dig ved købsstedet. Med venlig hilsen DENVER ELECTRONICS A/S Morten Pannen
|
|
Looklight
Bruger Oprettet: 09-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Pannen,
Min sat på min skrivbord i åben luft, den blev så varm på heat sinken at jeg kunne ikke rør ved den. Men nu i min PC kabinet ved siden af blæseren er der ingen stor problemer. Så tror jeg beholder den, men jeg skal have et til, til min datter så vil jeg se om den er bedre og holder varmen ned. Tak min ven. |
|
Panasonic TH-42PZ85
Panasonic DMP-BD55 Kiss VR-588 Onkyo TX-SR706 PS3 m500Gb hdd Focal Sib XL 5.1 |
|
2830jonas
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, min slukker efter optagelse. Men jeg har også opdateret FW og jeg ved ikke om den gjorde det før.
Efter at have ændret fil-system til NTFS virker det fint med afspilning... Nu kunne jeg bare godt bruge en forklaring på hvorfor, manualen siger jo at den kun understøtter FAT32... Og den optog jo fint og lavede flere filer som den gamle... Redigeret af 2830jonas - 01-Juni-2012 kl. 18:48 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |