recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denver DCB-110HD og PVR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denver DCB-110HD og PVR

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
2830jonas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Maj-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2830jonas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denver DCB-110HD og PVR
    Sendt: 24-Maj-2012 kl. 18:27
Jeg købte en sådan, som erstatning for en ældre af samme fabrikat der brændte af.

Min boks optager fint, men den kan kun finde ud af at afspille de første ca. 12 minutter af en optagelse (den første fil).

Nogen der har oplevet noget lignende og nogen der har en løsning ?

Redigeret af 2830jonas - 24-Maj-2012 kl. 20:19
Til top
samadsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Marts-2012
Sted: Gørlev
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér samadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 19:22
[QUOTE=2830jonas] Jeg købte en sådan, som erstatning for en ældre af samme fabrikat der brændte af.

Min boks optager fint, men den kan kun finde ud af at afspille de første ca. 12 minutter af en optagelse (den første fil).

Nogen der har oplevet noget lignende og nogen der har en løsning ?

[/QUOTE]
 Jeg kan ikke hjælpe, men måske kan du hjælpe mig, jeg kan godt optage, men ikke åbne PVR mappen den læser, men forsvinder så, kan du kort beskrive, hvordan du starter en afspilning, ville det være fint

VH. samadsen
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2830jonas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2012 kl. 08:14
Jeg trykker bare på play og så får jeg listen over hvad der ligger på harddisken.
Til top
samadsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Marts-2012
Sted: Gørlev
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér samadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2012 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af 2830jonas 2830jonas skrev:

Jeg trykker bare på play og så får jeg listen over hvad der ligger på harddisken.

Ok tak for svar, ja for F. enkelt, jeg gik ind menyen : Afspilning, og der lader det sig ikke gøre, men ellers går jeg til : Optage og vælger i videoliste, så virker det.

Slukker din automatisk (går i stand by) efter en optagelse

VH. samadsen
Til top
Looklight Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2008
Sted: Denmark
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Looklight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 07:21
Jeg har haft nogle problemer med at min bliver for varmt og så mister den signal. nu har jeg skilt den af og monteret den i min PC ved siden af et 120mm fan, nu har jeg ikke flere problemer med den.
Jeg skal bemærk at den heat sink som er på chippen er ikke særlig stor. Jeg vil forsøge at købe et større heat sink og se om det afhjælper problemet.
Hvis Denver fyren læser denne, har du nøgle praktisk råd til det?
Panasonic TH-42PZ85

Panasonic DMP-BD55

Kiss VR-588

Onkyo TX-SR706

PS3 m500Gb hdd

Focal Sib XL 5.1
Til top
Pannen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Oprettet: 12-Maj-2004
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pannen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 08:51
Hej

Til topic starter, prøv at formattere din usb enhed I boksen selv. formatter den til NTFS. 

Det gør du ved at gå i menu/installation/usb enhed.. nu viser den USB1.. tryk ned hvor der står FAT32 og tryk pil til højre så du skifter til NTFS.. Tryk pil op så du markerer USB1 igen og tryk OK. nu formatterer den. 

Optag og tjek at det virker. 

Til dig der oplever at den bliver for varm. .har du den inde i et skab eller lignende med lukkede låger?. ellers skal den slet ikke blive så varm, så i så fald skal du have den ombyttet/repareret. Du skal henvende dig ved købsstedet. 

Med venlig hilsen
DENVER ELECTRONICS A/S

Morten Pannen
Til top
Looklight Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2008
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Looklight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 20:08
Hej Pannen,
Min sat på min skrivbord i åben luft, den blev så varm på heat sinken at jeg kunne ikke rør ved den.
Men nu i min PC kabinet ved siden af blæseren er der ingen stor problemer.
Så tror jeg beholder den, men jeg skal have et til, til min datter så vil jeg se om den er bedre og holder varmen ned.

Tak min ven. Wink
Panasonic TH-42PZ85

Panasonic DMP-BD55

Kiss VR-588

Onkyo TX-SR706

PS3 m500Gb hdd

Focal Sib XL 5.1
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2830jonas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 18:45
Jo, min slukker efter optagelse. Men jeg har også opdateret FW og jeg ved ikke om den gjorde det før.

Efter at have ændret fil-system til NTFS virker det fint med afspilning...
Nu kunne jeg bare godt bruge en forklaring på hvorfor, manualen siger jo at den kun understøtter FAT32...
Og den optog jo fint og lavede flere filer som den gamle...

Redigeret af 2830jonas - 01-Juni-2012 kl. 18:48
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu