|
EM i HD? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Alehd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-August-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2012 kl. 19:41 |
Hey alle
Er der nogen nyheder omkring dette? Jeg husker at VM blev sendt i HD uden nogen form for merbetaling, og kan se YouSee igen har gjort dette. Ville være et dejligt plaster på såret, oven på forringelsen af HD pakken.
|
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja da - har du prøvet yousee.dk....
![]() |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
Alehd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-August-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
Nu var det jo i Stofa gruppen ;) så kan ikke rigtig bruge Yousee til så meget ;)
|
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
ha ha - det så jeg ikke lige. Undskyld
![]() |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Kampene bliver vist på DR1 og tv2. De er begge i HD og i den mindste pakke ligesom hos yousee.
|
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
Det er rigtig at TV 2 sendes i HD, men om Stofa sender DR 1 i rigtig HD ved jeg ikke. Det kommer jo an på hvorfra Stofa modtager deres DR 1 signal. Hvis det er via DTT er det i hvert fald ikke i rigtig HD
![]() |
|
![]() |
|
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
DR signalet kommer så vidt jeg ved direkte fra DR byen, DR1 bliver ihvertfald send ud som HD kanal.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Selvfølgelig sender Stofa DR1 ud i HD! M.v.h.
|
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
Fint, filthat og Henrik B., så er da da kommet på plads.
![]() ![]() Redigeret af urup - 02-Juni-2012 kl. 11:46 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |