recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min Panasonic BD80 er brændt af
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min Panasonic BD80 er brændt af

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Online
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Min Panasonic BD80 er brændt af
    Sendt: 01-Juni-2012 kl. 21:28
ØV ØV den vil ingenting...Overvejer at købe den nye Panasonic BD220 , er der nogen der kan sige noget om den ? Evt om BD320?
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 21:33
Jeg har 320. Og er super tilfreds, den er rigtig hurtig og en hel del indstillingmuligheder.  Man skal lige vænne sig til, at filmen skal ind på samme måde, som på en PS3. Men en fed maskine.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 21:37
Ok tak flemmingSmile , Meeen designet , skal man vist lige vænne sig til...Du kan vel ikke se forskel ( Billedkvaliteten ) på den og dine tidligere BD-afspillere?....
MVH
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 21:39
Og vi skulle lige til at se Jurassic Park Angry...Så skal have fundet en maskine i morgen LOL....
MVH
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 21:42
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg har 320. Og er super tilfreds, den er rigtig hurtig og en hel del indstillingmuligheder.  Man skal lige vænne sig til, at filmen skal ind på samme måde, som på en PS3. Men en fed maskine.

Er den lydløs når den afspiller? Jeg kan høre min samsung afspiller i stille passager i film, ret forstyrrende
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 21:42
Jeg synes faktisk, at designet er rigtig fed. Ikke som alle de andre. Panasonic har endelig turde gøre noget anderledes.Wink

Det er nok mine øjne som bedrager mig, men det er som om, der er et bedre billede, i forhold til min foregående 310.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Og vi skulle lige til at se Jurassic Park Angry...Så skal have fundet en maskine i morgen LOL....
MVH
Det er bare noget skidt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af Czuba Czuba skrev:

Er den lydløs når den afspiller? Jeg kan høre min samsung afspiller i stille passager i film, ret forstyrrende
Ja, den er lydløs. Jeg kan ind imellem høre støj fra drevet, når den står på pause, men ellers ikke.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 21:55

Oprindeligt skrevet af Czuba Czuba skrev:

Ja, den er lydløs. Jeg kan ind imellem høre støj fra drevet, når den står på pause, men ellers ikke.Big smile

Lækkert. Den er jo vildt billig hos elgiganten, så den skal næsten prøves
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 22:44
Ja , tror at jeg køber den i tåstrup i morgenSmile...
MVH
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 22:57
Der har jeg lige været i dag.
Bestil den på nettet, så risikerer du ikke at den koster mere i butikken. Bare med collect store.
God fornøjelse med den. Husk du kan bestille Avatar i 3D gratis. Den kan altid sælges for et par hundrede. Det hjælper alt sammen på den samlede pris.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 23:00
Tak for info flemmingSmile...Jeg har ikke et 3D tv endnu , så Avatar bliver bestilt og beholdt....
MVH
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu