recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EM i HD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EM i HD?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alehd Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-August-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alehd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: EM i HD?
    Sendt: 01-Juni-2012 kl. 19:41
Hey alle

Er der nogen nyheder omkring dette?

Jeg husker at VM blev sendt i HD uden nogen form for merbetaling, og kan se YouSee igen har gjort dette.

Ville være et dejligt plaster på såret, oven på forringelsen af HD pakken.
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 19:49
Ja da - har du prøvet yousee.dk.... Wink
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
Alehd Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-August-2011
Sted: Danmark
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alehd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 19:50
Nu var det jo i Stofa gruppen ;) så kan ikke rigtig bruge Yousee til så meget ;)
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 19:53
ha ha - det så jeg ikke lige. Undskyld Embarrassed
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 20:05
Kampene bliver vist på DR1 og tv2. De er begge i HD og i den mindste pakke ligesom hos yousee.
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 21:33
Det er rigtig at TV 2 sendes i HD, men om Stofa sender DR 1 i rigtig HD ved jeg ikke. Det kommer jo an på hvorfra Stofa modtager deres DR 1 signal. Hvis det er via DTT er det i hvert fald ikke i rigtig HD Cry
Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filthat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 21:57
DR signalet kommer så vidt jeg ved direkte fra DR byen, DR1 bliver ihvertfald send ud som HD kanal.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2012 kl. 08:01
Oprindeligt skrevet af urup urup skrev:

Det er rigtig at TV 2 sendes i HD, men om Stofa sender DR 1 i rigtig HD ved jeg ikke. Det kommer jo an på hvorfra Stofa modtager deres DR 1 signal. Hvis det er via DTT er det i hvert fald ikke i rigtig HD Cry

Selvfølgelig sender Stofa DR1 ud i HD!

M.v.h.
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2012 kl. 11:46
Fint, filthat og Henrik B., så er da da kommet på plads. Clap Så er der jo ikke andet at gøre end at sætte sig godt tilrette og nyde noget bold. Big smile

Redigeret af urup - 02-Juni-2012 kl. 11:46
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu