recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Grafikkort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Grafikkort

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Grafikkort
    Sendt: 22-Maj-2012 kl. 12:47
Står og skal have et graffikkort til min computer, men det er sku så længe siden jeg har haft kig på det, så håber i kan hjælpe mig her.

min computer består af:

CPU        : Intel i5 3.3gh 2500K
Ram        : 8 Gb

Vil godt have et ok grafikkort, behøver ikke kan trække alle de nye spil i højeste opløsning eller noget.

Så må det os gerne være lavt i strømforbrug og LYDLØS :), ved ikke om man kan få et som nærmest går lidt i dvale når det ikke bruges til kraftig grafik.

Redigeret af Treated - 22-Maj-2012 kl. 12:51
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 13:11
Hvad med pris? Med dette kan du trække alle nye spil, ville passe godt til din CPU http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=751450, dog ikke lydløst men meget støjsvagt.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 13:48
Hvis du ikke har behov for at spille nye spil, ville jeg bare bruge det HD3000 "grafikkort" som sidder i CPU'en det er alt rigeligt til almindligt brug.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 17:52
OleDK havde måske tænkt mellem 0-800 som max, måske liddt overkill det der til mit forbrug.

Kasper_J nej det er ikke rigeligt, altså jo du kan da spille nogen spil, meeen så godt er det heller ikke :) det har jeg konstateret :)
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 20:16
Så ville jeg nok tage dette (lydløst) http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=638174

Her er en review af 450 generelt: http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2010/09/13/nvidia-geforce-gts-450-review/6

Håber det hjælper, det ville være synd at købe et billigere, synes jeg.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

Kasper_J nej det er ikke rigeligt, altså jo du kan da spille nogen spil, meeen så godt er det heller ikke :) det har jeg konstateret :)

Lød bare ikke som om du spillede noget særligt (her tænkte jeg at vi var ovre i Angry Birds kategorienLOL).

Ville personligt ikke anbefale mindre end HD 6850 hvis det er til spilbrug men det kan ikke holdes indenfor dit budget.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2012 kl. 16:12
OleDK ser da spændende ud, helt sikkert den retning. Synes bare ikke jeg kan finde noget om watt forbruget.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2012 kl. 15:30
Nogen andre som kan bidrage med et godt kort til omkring de 800 kr som max ?
Til top
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér londahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2012 kl. 16:01
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2012 kl. 16:05
londahl er det den her du hentyder til??
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2012 kl. 16:09
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 19:07
hmmm nogen som kan komme på et rigtig godt bud, som passer til overnstående bundkort, til 800 kr ca?? er sku lidt på bar bund her :(
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu