recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad cover
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad cover

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad cover
    Sendt: 03-Juni-2012 kl. 09:44
Hej,

Har lige mig en iPad "den nye". Jeg købte samtidig et Targus-cover. Problemet er, at jeg synes ikke rigtigt at det registrere hver gang at den skal lukke og åbne når coveret bliver lagt over fronten.

Kan i andre også have problemer med det på jeres cover?

Mvh. Lasse
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 10:17
Det skal byttes. Magneterne på den nye iPad sidder anderledes end på 2ern. Og der er nogle covers som ikke kan finde ud af det. Det nemmeste vil være, at få lov til at prøve det i butikken.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 10:28
Det er et cover lavet til den nye. Men har godt læst at der kunne være bøvl med dem, men troede det var til dem der var lavet til 2'eren.

Er det sådan som mit opfører sig som jeres andre, der skulle byttes, også har opført sig?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 10:41
Der var et problem, med dem som blev lavet i starten. Hvis de i det hele taget, blev lavet til den nye, og de ikke bare, satte en label på som sagde det. Jeg havde selv 3 stk, før jeg ikke gad mere, og så købte et originalt fra Apple. Og så købte et plasticcover til bagsiden. Og det virker. 
Det gør de fleste sikkert også nu. Men hvis du har købt det i en butik, så se om du ikke, kan prøve coveret på i butikken.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 10:55
Mit relativt billige cover fra Metro, det virker hver gang til min iPad 2Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 11:19
Det er købt i Expert. Jeg prøver at vise dem problemet på mandag.
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 00:25
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Mit relativt billige cover fra Metro, det virker hver gang til min iPad 2Smile

Nu var problemet jo heller ikke til iPad2 men den nye ^^
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 21:51
Har netop købt 2 stk: Easyswitch Canvas idag til ungernes iPad 2 - den er også designet til iPad 3 - funger super godt.

Fået højeste anbefaling på iLounge - hvis det har nogen betydning.
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu