|
Galaxy S3 - hjælpetråden |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Juni-2012 kl. 20:53 |
Nogen, der ved om man kan slette de kontakter, man har synkroniseret med Facebook? Jeg har prøvet at vælge, at den ikke skal synkronisere med FB, men kontakterne, der allerede er synkroniseret forbliver i kontaktlisten. Kan man gøre noget? Og lad os bruge denne tråd til generelle spørgsmål om brugen af S3. |
|
BORING! |
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har godtnok ikke synkroniseret mine facebook kontakter men jeg gætter på det gøres ligesom man ville gøre med andre kontakter
Åben kontakt applikationen Tryk på menu knappen nederst til venstre vælg slet sæt hak ud for de kontakter du vil slette tryk på ok knappen i toppen Du kan evt. starte med at udvælge kun at se facebook kontakterne for at gøre det lettere Åben kontakt applikationen Tryk på menu knappen nederst til venstre Tryk vælg kontakter der skal vises Vælg Facebook så vises kun facebook kontakter Tryk menuknap igen Vælg slet Vælg slet alle |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Tak skal du have spawn. Jeg var inde og kigge i den menu, men havde fuldstændig overset det punkt hvor man kan vælge hvilke vises, så er der jo ikke en grund til at slette nogen. Det er også fedt, at man kan lave en custom liste.
|
|
BORING! |
|
Jonesdk90
Bruger Oprettet: 08-Januar-2012 Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et problem med min Galaxy S III. Kan det virkelig passe at man ikke kan sende MMS'er som er taget i 8 MP? De fylder ca. 1.8 mb. Hver gang jeg prøver at sende kommer der et rødt udråbstegn frem og så står der MMS understøttes ikke af netværk.
Jeg kan godt modtage MMS'er, eller dvs. kun nogle gange. Andre gange siger den "failed to retrive the message" Jeg har 3 som udbyder og så vidt jeg kan læse mig frem til, så har de ikke opsat nogle begrænsninger. Jeg bruger ChompSMS men har også prøvet med standard programmet. Nogle der er kloge på dette punkt?
|
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Der er vist en øvre grænse for MMS - ikke afhængig af 3, men generelt. Er der ikke?
|
|
BORING! |
|
Jonesdk90
Funktioner
Tak(0)
|
Dvs. jeg skal ændre MP størrelse hver gang jeg skal sende et billede på MMS? Det er godt nok besværligt.
|
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Hos mig kompresserer den automatisk, kan jeg se nu. Dog vil den ikke sende, da den siger, at "service currently unavailable". Ved ikke hvorfor den er det, men jeg har netop skiftet fra 3 til Telia (ja, jeg ved ikke hvorfor, blev sur på 3), og ved ikke om MMS skal aktiveres først eller noget...
|
|
BORING! |
|
Jonesdk90
Funktioner
Tak(0)
|
hm, underligt. Jeg kan sagtens vedhæfte billedet, men når den skal sende siger den bare "MMS understøttes ikke af netværk". Jeg har hentet 3's MMS indstilinger.
Jeg er lige skiftet fra iPhone til en Android baseret mobil og syntes den er rigtig lækker - bortset fra nu, hvor jeg har lyst til at kaste den af h til.
|
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
HEHE, jeg havde Sony (med 3) før, og da sendte den bare uden problemer og uden at hente indstillinger...så det er ikke et generelt Android problem. Ved ikke om vi mangler at gøre noget i S3eren selvom det ville være underligt...
|
|
BORING! |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor er det vel nok skønt med iMessage
|
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Apple-fans not welcome!
|
|
BORING! |
|
Jonesdk90
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det kunne jeg heller ikke forestille mig. Jeg har efterhånden bare været inde i alle indstillinger og forbindelser. Men det er mig godt nok en gåde. Er der ikke nogen der sidder med en SGS II el. III som ved noget?
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |