|
Sharp 70" fladskærm til 20K |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6396 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2012 kl. 11:21 |
Hvis man ikke lige har 35K til storebroren...
Hos Elgiganten
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen der har købt dette?
|
|
![]() |
|
nemligja ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Sted: Kalundborg Status: Offline Point: 62 |
Har set det i en af deres butikker, men var godt nok ikke importeret. billedet var ikke specielt godt
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6396 |
Jamen... hvis du ikke var importeret, var du så eksporteret
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
Jeg var forbi og kigge på deres 80" og synes da umiddelbart at det stod okay.
Alt er jo relativt og jeg så det kun kortvarigt, men prisen taget i betraktning, synes jeg at det var flot nok. Det var naturligvis ikke et billed til 50.000,- men til prisen var det ok.
|
|
![]() |
|
Nu er det jo godt en lidt bedre model, men stadig én af de nye 70"
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Jeg så den 80" i Saturn i Hamborg i sidste uge og jeg var imponeret. Normale tæt-på-oplevelser plejer at være skuffende, men dette var faktisk ok. Da jeg så at tingesten kun sluger 131W/h blev jeg endnu mere forbløffet og imponeret.
Kunne godt overtales til en 70" når bonussen bliver udbetalt.
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Jeg var også i saturn i Hamburg i tirsdags og jeg synes tv var god til prisen faktisk rigtig god , der skal huskes at ser tv fra ca 3-5 m afstand og ikke 1m som mange går. vi snaker altså tv-r med 70-80 og de har sine begransninger men generele AHA oplavelse synes jeg overskyger de mangler..
Men den jeg fald mest for var pana 65vt50 fantastisk bileder Redigeret af sani - 07-Juni-2012 kl. 16:12 |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Øv. Så står man endelig og vil investere og så har Elgiganten hævet prisen fra 20 til 25 tusinder...
Nogen der ved hvor man så kan få et 70" LED til under 20 kilo?
Ellers skal jeg jo ned i et 64" Samsung plasma...
Redigeret af Tobster - 16-August-2012 kl. 22:59 |
|
![]() |
|
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
De kommer tit på tilbud igen når det ikke er en udgået model - det er nok kun et spørgsmål om at holde øje med priserne - man har jo også lov at spørge i butikken om de har flere stående til den lave pris!!
|
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
![]() |
|
Nogen der er stødt på test af LC-70LE741, eller bruger-erfarringer?
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Desværre ingen test endnu . Men mon ikke det trods alt vil være en synlig nedgradering i forhold til dit Pioneer plasma ? |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |