recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic X50/UT50 + Vægbeslag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic X50/UT50 + Vægbeslag

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lause Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-April-2010
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lause Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic X50/UT50 + Vægbeslag
    Sendt: 04-Juni-2012 kl. 16:56
Hej alle, 

Jeg har i gennem længere tid tænkt på at skifte mit Pana 42X70 ud med en nyere og større model. Derfor skal jeg have fat i et 50" og valget er faldet på enten X50 eller UT50. Hos komplett kan man få UT50 til 2k mere end X'eren - Og er de penge givet godt ud? Jeg er på ingen måde nogen feinsmecker og har ikke brug for hverken internet eller 3D. Jeg har i bund og grund bare brug for et TV der kan vise et pænt billede. Jeg ved at UT50 kommer med både internet og noget 3D, men omvendt har det også Full HD og 2000hz. Er det nok til at opveje de 2000 ekstra i forhold til X50'eren? 

Udover det, skal jeg have et vægbeslag. Jeg har længe kigget på Vogels Wall 1345, men det er lidt pebret. Fandt så det her: http://www.harald-nyborg.dk/p1777/vaegbeslag-lpa13-462-sort Som jo i bund og grund kan det samme, til under en tredjedel af prisen for et Vogels. Men kan det bruges til sådan et Pana 50"? 

Til sidst skal jeg have hængt mit Pana X70 op i soveværelset. Hvilket beslag skal jeg bruge der? Har ikke brug for at det kan dreje, skal bare sikre mig, der er plads til ledninger og sådan bagved. 

På forhånd tak for jeres hjælp!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu