recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Åbne en TVIX M-6600N
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åbne en TVIX M-6600N

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholmeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Åbne en TVIX M-6600N
    Sendt: 25-April-2012 kl. 14:51
Hej. Er der nogen her som har prøvet at skille deres TVIX M-6600 ad. Jeg har fjernet de 8 skruer og jeg får da også løsnet aluminiums kappen i bag, men den hænger ligesom fast i front displayet. Er der et eller ande lille triks, således man ikke brækker det hele i stykker?
Grunden er at det er begyndt at brumme/vibrere mere end normalt fra blæseren, og så ville jeg lige rense den, alternativt købe en ny blæser til den.

EDIT: Det var åbenbart bunden som skulle tages ud og ikke toppen :-)
Så blev man så klog.
PS. de 2 skruer som holder "tuner slottet" skal også skrues ud.
Og den brummer stadigvæk, men holder op når jeg trykker lidt på gitteret. Tror sgu jeg ofre de 120 Kr. til en ny. Det er i øvrigt denne type. SilenX iXtrema Pro Series IXP 34-16

Redigeret af Bornholmeren - 25-April-2012 kl. 15:15
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholmeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 09:16
Vil lige opdatere. modtog min blæser(e). Jeg købte 2, da det eneste sted jeg kunne finde dem på lager var hos "pc cooling" i tyskland. Operationen tog 10 min. HOLD OP hvor det hjalp. Lejerne må have været slidt på den gamle. På "normal" kan jeg ikke høre blæseren på 2 mtrs afstand, når der er helt stille i stuen. Det kan anbefales at bruge de 130 kr. Inkl. Porto. Skriv hvis I ønsker detaljer.
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu