|
HDMI adapter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juni-2012 kl. 02:14 |
Hey all. Da jeg står og skal både sætte mit tv og en projektor til min Onkyo 609, så har jeg vist lidt et problem. Det ser ud til at der kun kan være et HDMI out stik fra min receiver. Hvad kan man gøre ved dette? Kan man få en slags adapter som deler stikket op i 2?
|
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den her post skulle selvfølgelig lægges under Tilbehør. Så hvis en venlig admin gider at rykke det, vil jeg sætte pris på det.
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Køb en HDMI splitter: http://www.av-connection.dk/?ML=428
|
|
![]() |
|
Kan det virkelig ikke gøres billigere? :( Men tak for linket da
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |