|
ingen lyd på tv fra atv3 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juni-2012 kl. 11:58 |
hej
jeg har købet en apple tv3. billedet komme igemmen fra hdmi over i dvi-i stik i tvet. den har det svære ikke hdmi. lyden har jeg sat i Toslink stikt på atv3 og købet en digtal audio converter fra toslink to rca og så en digtal audio kabel og der efter i tvet. tvet skulle være instillet til lyden i den stik. converter er sådan en jeg håber nogle kan give mig et råd. på for hånd tak mvh michael
Redigeret af michael79 - 04-Juni-2012 kl. 12:14 |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3802 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har dit tv digital coax indgang til lyd ? Hvis det er tilfældet, er det første gang jeg hører om det.
Dit tv har muligvis analoge lydindgange, men det leverer din converter ikke. Den omsætter optisk digital til elektrisk digital signal.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3802 |
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
okay det stå der bare i brugs forvirring fra b og o og ok tak for svaret, så må jeg bare af med den anden igen.
|
|
![]() |
|
Er du sikker på, at det er et input?
Hvilken model tv snakker vi om?
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
|
![]() |
|
ja det skulle det være der stå digtal audio in det 7/32 den har nogle år efter hånden. men med HD i
|
|
![]() |
|
type 9331
|
|
![]() |
|
Du har ganske ret, dit tv har digitale lyd input. Efter en kort gennemgang af manualen, som jeg læser det, skal du ind i menuen " Connections / Tilslutninger " og her definere, at der er udstyr tilsluttet en digital indgang. Der står lidt om det på side 33 i manualen.
Den converter du har købt, burde i det her tilfælde fungere.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
|
![]() |
|
det gøre det bare ikke. hm har bestil der laver det om til anlog.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Som standard sender Apple tv lyd ud i Dolby digital. Hvis tv'et kun kan modtage stereo skal du ind i menuen på Apple tv og ændre det. Der er vejledning her:
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Ok tak men det virker held ikke. Hm så er det nok tv'et der ikke kan mod taget det.
|
|
![]() |
|
Hej
så er den anden kommet hjem den der laver fra digtal lyd til anlog. det virker mvh michael
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |