|
Hvad synes i om Prometheus ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2012 kl. 21:48 |
Jeg har lige været inde og se Prometheus og må indrømme, at jeg blev noget skuffet over filmen. Jeg synes historien er ok, men skuespillet halter meget, samt der er ALT for lidt gys i filmen. Ingen tvivl om den er flot lavet, men det er bare ikke nok !!
3 ud af 6 stjerner Hva synes i ? |
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TV2's Gomorgen anmeldere synes også det var noget juks
|
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
Jeg synes den var ok. Jeg synes dog den halter lidt på historie siden. Den bygger op om nogle helt store spørgsmål uden at give nogle svar på dem, det efterlod mig sådan lidt tom og irretteret i stedet. Men flot er den lavet, ingen tvivl om det.
|
|
![]() |
|
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
mund ikke de store svar kommer i nr 2 eller 3 eller 4 eller .... :)
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Go' Morgen TVs anmeldere er mildest talt elendige (og røvirriterende at se og høre på). De fleste som er skuffede, er typisk dem som forventede en direkte kobling med "Alien". Som skrevet vil dette være en trilogi, så mon ikke svarene kommer i de efterfølgende film? Det eneste negative jeg fra start har ytret mig om, er Lindelofs rolle i manuskriptet, og han kører tydeligvis sin "Lost"-stil i denne film, hvilket jeg ikke helt er fan af. FOX har tydeligvis også blandet sig for meget i produktionen. Denne film kunne sagtens tåle at være en halv eller en hel time længere. Jeg håber inderligt, at der kommer en directors cut.
Jeg giver den 8/10
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Jeg synes lidt man er tilbage i den problemstilling som med Starwars:
Teknologien virker mere moderne, når man tænker på at den skal være ældre end Alien fra 1978. Samme problem har jeg med Starwars, hvor de første 3 episoder (nyeste) pludselig virker mere moderne end 4'eren lavet i 1977. |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
Jeg følte mig virkelig godt underholdt, og tænkte den ikke som en prequel, da jeg har holdt mig fra at læse om den inden.
At det så er en forgænger, ødelægger intet for mig. Ingen laver sci-fi som Ridley Scott. Eneste anke er at soundtrack ikke er stærkt (kan ikke huske det), og så var den for kort. Det gik for stærkt i slutningen af filmen. |
|
![]() |
|
The_Norre ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2012 Sted: Esbjerg exil Status: Offline Point: 1 |
Ingen tvil om at den tekniske og billedmæssige flade er i orden, det har Ridley Scott styr på. Men skulle jeg udtrykke min personlige mening om filmen er det denne: For lid Prometheus og for meget Alien(s)
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Jo, eller måske den STORE mund fyldt med spidse tænder, kommer og spiser dig...
Redigeret af Supergris - 07-Juni-2012 kl. 05:54 |
|
![]() |
|
Epedemic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
Enig med donjensen.. Og så er det den bedste 3d film jeg ind til videre har set i bio... 3D var så gennemført naturligt at jeg ofte helt glemte at det var 3d. Og det er en god ting :)
|
|
![]() |
|
londahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
3D effekterne var også meget begrænsede. Jeg tog brillerne af et par gange undervejs (jeg har det med at blive træt i øjene af 3D) og kunne se flere sekvenser uden "dobbeltbillede" Jeg sad tilbage med en følelse af at jeg ligeså godt kunne have set den i 2D versionen. Bortset fra det synes jeg det var en ganske god oplevelse. Jeg ser helt sikkert frem til de næste i serien. Den største problem jeg havde var at Charlize Theron overskyggede Noomi Rapace. Jeg sad tilbage med en følelse af at jeg intet forhold fik til Noomis karakter, men forhåbentligt bliver det bedre i næste film.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Arh, Rapace og Fassbender stjal da showet. Theron virkede da alt for 2-dimensionel (no pun intended) og kold. Man kan så diskutere, om det var forsætligt at rollen var skrevet sådan, men det kan gøres bedre.
Smuk film, jeg var godt underholdt, men den forbliver nok en fodnote i forhold til Scotts Alien, Blade Runner og sågar Gladiator. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |