recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVD-RW ver 1.2 4x afspilning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVD-RW ver 1.2 4x afspilning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Emne: DVD-RW ver 1.2 4x afspilning
    Sendt: 30-August-2004 kl. 14:15

Jeg har nu fået fat i en Verbatim DVD-RW ver 1.2 4x skive og har optaget på den i Videomode med Pioneer DVR-520H.

Jeg har afspillet den på min 4 år gamle Pioneer DV525, mit Pioneer computerdrev, Pioneer DVD-115F, min brænder i computeren, Pioneer DVR-A05, hø det lugter af Pioneer det her...

Den spiller også fint i en Panasonic E20 recorder, en Denver DVR-100 recorder og en Bilka/Daytech discount afspiller.

Det var hvad jeg lige havde til rådighed og den spiller fint alle vegne!

Jeg kan ikke garanterer at den holder evigt. Jeg tror ikke på at afspillerne kan tage skade af at afspille skiven, men måske kan der være en laserstråle der er for kraftig og som sletter indholdet på skiven. Det kan man ikke undersøge på en times tid.

Jeg tror ikke på at man kan optage på skiven, med andre maskiner end dem der er beregnet til det, og det er pt kun Pioneer DVR-520H/720H.

Tak til Preben der har lånt mig skiven - håber mine egen snart kommer!

Hilsen

Michael Sørensen

mvh MichaelS
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu