|
iPad til Apple TV via spotify |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
malke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2007 Sted: Solrød Str., DK Status: Offline Point: 203 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Maj-2012 kl. 21:06 |
Godaften derude :)
Jeg har lånt en Apple TV af en kollega, og jeg har en iPad og en Spotify Premium konto. Kan det virkelig være rigtigt at lydkvaliteten bliver forringet når man dublerer skærmbilledet?!
![]() |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke prøvet det, men lydkvaliteten kan vel sagtens blive nedsat, idet trådløs mirroring kræver en hel del. Men hvorfor vil du lave mirroring samtidig med du lytter til musik fra Spotify?
|
|
![]() |
|
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
man behøver ikke bruge mirror... bare brug airplay via din apple tv fra din ipad... musikken bliver vist når din musik afspilles...
|
|
![]() |
|
malke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2007 Sted: Solrød Str., DK Status: Offline Point: 203 |
Næeh, det behøver man ikke - men det kunne være smart hvis man kunne ![]() Jeg oplever at når jeg streamer musik via Spotify fra iPad til ATV, så efter 5-10 minutter slukket musikken - så skal jeg låse skærmen op på iPad'en, og så kommer der lyd igen ![]() Er der nogle settings jeg kan/skal ændre for at komme dette til gode?
Redigeret af malke - 17-Maj-2012 kl. 08:34 |
|
![]() |
|
kriztian ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2011 Sted: København Status: Offline Point: 62 |
|
|
![]() |
|
kriztian ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2011 Sted: København Status: Offline Point: 62 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |