recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mce og DVB link problem update
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mce og DVB link problem update

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TheBonden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TheBonden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: mce og DVB link problem update
    Sendt: 11-Juni-2012 kl. 19:17
hej jeg har kørt lenge med det setup og det funger fint til i går hvor den nu spår mig om updater playready og der sker ingen ting den kan ikke finde noget

nogle der er låst dette problem
Til top
jeppejensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-August-2007
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jeppejensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 16:06
Jeg havde samme issue, efter jeg havde sat en ekstra router på mit netværk for at forøge wifi rangen, fik så ikke lige disablet dhcp serveren, det gjorde at min HDHomeRun fik en ip fra den nye router istedet for min primære, og det gjorde mce ikke kunne finde tunerne i HDHomeRun.

Giver vist den fejl du beskriver. Altså at du ikke har signal på dine tv kanaler, men hvordan får du kanalerne ind? via en tvtuner i pc eller?

Undersøg om du kan se kanalerne uden du er i mce først
Samsung PS59D555, Samsung LE32S81BX, Mce7@64bit, Waoo 60/60
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu