|
mce og DVB link problem update |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TheBonden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juni-2012 kl. 19:17 |
hej jeg har kørt lenge med det setup og det funger fint til i går hvor den nu spår mig om updater playready og der sker ingen ting den kan ikke finde noget
nogle der er låst dette problem
|
|
![]() |
|
jeppejensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde samme issue, efter jeg havde sat en ekstra router på mit netværk for at forøge wifi rangen, fik så ikke lige disablet dhcp serveren, det gjorde at min HDHomeRun fik en ip fra den nye router istedet for min primære, og det gjorde mce ikke kunne finde tunerne i HDHomeRun.
Giver vist den fejl du beskriver. Altså at du ikke har signal på dine tv kanaler, men hvordan får du kanalerne ind? via en tvtuner i pc eller? Undersøg om du kan se kanalerne uden du er i mce først |
|
Samsung PS59D555, Samsung LE32S81BX, Mce7@64bit, Waoo 60/60
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |