|
Surround til TV lyd.... |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jollarn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2012 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2012 kl. 14:16 |
Hej derude..
Jeg er ejer af denne her: SAMSUNG ANLÆG HT-D720Og mit spørgsmål er så om nogen ved om man kan tilslutte den, så man får lyd ud gennem sine surround højtalere via sit TV ? |
|
![]() |
|
jollarn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2012 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og den er tilsluttet HDMI til tv'et fra anlæget.
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Prøvet og se i manualen?
![]() Link til manual:
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
hey db87..
Jeg er ikke så skarp indenfor hifi... :( men kan du evt, finde et stik jeg skal købe på nettet for mig?
|
|
![]() |
|
hey db87..
Jeg er ikke så skarp indenfor hifi... :( men kan du evt, finde et stik jeg skal købe på nettet for mig?
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Nu er det lidt svært at sige når jeg ikke ved hvilket TV du har og dermed ikke ved hvilke udgange det tv har.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Hov det må du undskylde....
det er et gammel fladskærms TV... Modelnummeret er: SAMSUNG LE40A446T1WXXE
|
|
![]() |
|
Hov det må du undskylde....
det er et gammel fladskærms TV... Modelnummeret er: SAMSUNG LE40A446T1WXXE
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19969 |
Vil du have en del af surroundlyden ud gennem fjernsynet? Klaus |
|
![]() |
|
Altså ja..
Vil godt ha det sådan at hvis jeg ser en film på tv'et at jeg kan slå mit surroundsound til...
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19969 |
Okay, lyden fra fjensynet ud i anlægget. Hvilke ind og udgange er der på dit udstyr? Klaus |
|
![]() |
|
Puha aner ikke rigtigt noget om det..
Men mit TV er dette: SAMSUNG LE40A446T1WXXE
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |