|
Flytte video fra iPhone til iPad? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2012 kl. 11:35 |
Kan man på en eller anden måde overføre en video optaget med en iPhone over til en iPad?
Jeg har altid brugt iTunes på min Mac, men den har jeg ikke ved mig pt. Edit: Wow, 1,000 beskeder ![]() ![]() Redigeret af ladiesman217 - 14-Juni-2012 kl. 11:36 |
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Ja, tænkte nok iCloud var løsningen, men glemte at sige at iPhone og iPad ikke er på samme Apple ID
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Send den med iMessage, hvis den er under 100 MB. Tror nok det er grænsen.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 9428 |
Upload download via fx Dropbox
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Hos mig synkroniseres billeder fint via iCloud mellem mine i-enheder, men desværre ikke filmoptagelser. Gør jeg noget "forkert"? |
|
![]() |
|
Kampus: det er min iPhone, men ikke min iPad :)
Min egen iPad er skam på samme ID ![]() Redigeret af ladiesman217 - 14-Juni-2012 kl. 13:13 |
|
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
det er muligt via programmer som ezshare http://itunes.apple.com/us/app/ezshare-pro/id301589535?mt=8 at dele filer via feks wifi enhederne imellem, det understøtter iøvrigt også ftp/smb/afp protokoller.
Ovenstående er godtnok et købeprogram, men der findes sikkert andre billigere.. måske endda gratis programmer som kan det samme
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 9428 |
Hvad med AirDrop eller er det kun en funktion i osx
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Jeg bruger min synology Nas app hvis jeg vil flytte ting på tværs af mine enheder, den er uafhængig af platformen.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
send den via imesseage ?
gør jeg altid
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |