recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slettet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slettet

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slettet
    Sendt: 14-Juni-2012 kl. 21:18
Slettet

Redigeret af MrCeecar - 25-Oktober-2023 kl. 22:18
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 21:24
Flot.... rigtig flot. Fed stor samling, og cool merchandise. Thumbs Up
Der er virkelig meget, men sådan skal det jo være! Wink

Hvad med udstyret? Højttalere, receiver, TV, forstærker, projektor osv.?

Redigeret af Hessi - 14-Juni-2012 kl. 21:25
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 21:31
Oprindeligt skrevet af Hessi Hessi skrev:

Flot.... rigtig flot. Fed stor samling, og cool merchandise. Thumbs Up
Der er virkelig meget, men sådan skal det jo være! Wink

Hvad med udstyret? Højttalere, receiver, TV, forstærker, projektor osv.?

Jeg kunne ikke tage nogle ordentlige billeder. Det var så grumset og pixeleret at det bar umuligt at se hvad det var. Jeg ved ikke hvad der skete men det var ikke ordentligt. Så jeg vil prøve en anden dag Smile
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Jeg kunne ikke tage nogle ordentlige billeder. Det var så grumset og pixeleret at det bar umuligt at se hvad det var. Jeg ved ikke hvad der skete men det var ikke ordentligt. Så jeg vil prøve en anden dag Smile
OK... ja, der skal faktisk være temmelig meget dagslys hvis det skal blive nogenlunde godt, med sådanne kameraer.

Men kan det passe det er Concept 1'ere til bag, Concept 6'ere til front og Concept CT til center? Smile
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 21:45
B&W 683 (Front)
B&W ASW610 (Subwoofer)
Dali Concept 1 (Surround)

Concept 1 er baghøjtalere. Jeg har ingen center (penge hænger ikke på træerne som studerende LOL).

Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 21:53

B&W 683 (Front)
B&W ASW610 (Subwoofer)

Concept 1 er baghøjtalere. Jeg har ingen center (penge hænger ikke på træerne som studerende LOL).
Nice!
Nej, det kender jeg godt... er jo lige blevet færdig. Smile
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 21:55
Oprindeligt skrevet af Hessi Hessi skrev:

B&W 683 (Front)
B&W ASW610 (Subwoofer)

Nice!
Nej, det kender jeg godt... er jo lige blevet færdig. Smile

Det vidste jeg ikke Big smile Jeg er færdig med HTX om lidt under to uger. Big smile
Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 11:39
Spændende samling. Især din Batman samling er jeg misundelig på, da jeg selv er stor Batman fan. Har du slet ingen Batman tegneserier, altså de store lækre hardcover versioner. Dem samler jeg selv på og jeg kan klart anbefale dem. (Men pas på, der er MANGE forskellige, så det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse).. ;-)

En lille detalje, så er jeg personligt ikke så meget til plakat + tegnestift metoden. Du har i forvejen indrammet en del af dine billeder, hvorfor ikke gå hele vejen? Det giver efter min mening lige en ekstra portion lækkerhed og det koster ikke så meget hvis det bare er standard billeder der ikke kræver specielle materialer (læs. kostbare samleobjekter). Smile

I øvrigt så er det med penge og studerende en dårlig undskyldning de herrer. Jeg har aldrig haft så mange penge som da jeg var studerende, det hele handler jo bare om prioriteringer. Det er egentligt ganske simpelt; vil du ha' mad eller HIFI? Husk at god HIFI kan holde i mange år, en pakke rugbrød not so much! Wink Big smile

Redigeret af bony - 15-Juni-2012 kl. 11:42
Til top
Stromgren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Valby København
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stromgren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 12:11
Dejligt at se et godt NØRDE (på den goe måde) værelse, havde osse selv haft lidt film og spil nørderi hængende på vægende hvis det ikke var for den bedre halvdel, har dog en enkelt Bumblebee stående på den ene højtaler til stor glæde for mig og min søn 
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver
Nad t557 Bluray
Dali Lektor 6 fronter
Dali Lektor Lcr Center
gale 3060 Bipolar Bag
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 12:50
Kan det være rigtigt, at der er flere af tingene, jeg har set hjemme hos mig selv?WinkLOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af bony bony skrev:

Spændende samling. Især din Batman samling er jeg misundelig på, da jeg selv er stor Batman fan. Har du slet ingen Batman tegneserier, altså de store lækre hardcover versioner. Dem samler jeg selv på og jeg kan klart anbefale dem. (Men pas på, der er MANGE forskellige, så det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse).. ;-)

En lille detalje, så er jeg personligt ikke så meget til plakat + tegnestift metoden. Du har i forvejen indrammet en del af dine billeder, hvorfor ikke gå hele vejen? Det giver efter min mening lige en ekstra portion lækkerhed og det koster ikke så meget hvis det bare er standard billeder der ikke kræver specielle materialer (læs. kostbare samleobjekter). Smile

I øvrigt så er det med penge og studerende en dårlig undskyldning de herrer. Jeg har aldrig haft så mange penge som da jeg var studerende, det hele handler jo bare om prioriteringer. Det er egentligt ganske simpelt; vil du ha' mad eller HIFI? Husk at god HIFI kan holde i mange år, en pakke rugbrød not so much! Wink Big smile

Jeg har desværre ingen tegneserier dog har jeg læst enkelte fra det lokale bibliotek blandt andet "The Killing Joke".

Det med indramningen: Alle billedrammerne er nogle jeg fandt rundt omkring i huset der ikke allerede blev brugt. De omkring tegnestifter, det er mest fordi jeg bare er for nærig til at købe billedrammer. LOL Men du har ret at det ser flottere ud med rammer og det kan også være jeg en dag får købt nogle. Smile

Jeg har det lidt på samme måde som dig omkring penge, men eftersom værelset ikke kun er til film, men også til at "leve derinde" mente jeg at en center vil tage for meget plads. Samtidig er jeg også YDERST tilfreds med mit setup. Big smile

Men tak for interesseren, jeg er selv rigtig glad for min Batman collection. Har du spillet nogle af de nye Batman spil. Arkham Asylum og Arkham City? Jeg er ikke så meget til spil mere, men de to Batman spil er fantastiske. Big smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af Stromgren Stromgren skrev:

Dejligt at se et godt NØRDE (på den goe måde) værelse, havde osse selv haft lidt film og spil nørderi hængende på vægende hvis det ikke var for den bedre halvdel, har dog en enkelt Bumblebee stående på den ene højtaler til stor glæde for mig og min søn 

Jeg har aldrig rigtig været "inde" i Transformeres universet, men alt filmrelateret elsker jeg LOL

Tak for interessen Big smile
Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu