|
Slettet |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2012 kl. 21:18 |
|
Slettet
Redigeret af MrCeecar - 25-Oktober-2023 kl. 22:18 |
||
![]() |
||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Flot.... rigtig flot. Fed stor samling, og cool merchandise.
![]() Der er virkelig meget, men sådan skal det jo være!
![]() Hvad med udstyret? Højttalere, receiver, TV, forstærker, projektor osv.? Redigeret af Hessi - 14-Juni-2012 kl. 21:25 |
||
![]() |
||
|
Jeg kunne ikke tage nogle ordentlige billeder. Det var så grumset og pixeleret at det bar umuligt at se hvad det var. Jeg ved ikke hvad der skete men det var ikke ordentligt. Så jeg vil prøve en anden dag
![]() |
||
![]() |
||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
|
OK... ja, der skal faktisk være temmelig meget dagslys hvis det skal blive nogenlunde godt, med sådanne kameraer. Men kan det passe det er Concept 1'ere til bag, Concept 6'ere til front og Concept CT til center?
![]() |
||
![]() |
||
|
B&W 683 (Front)
B&W ASW610 (Subwoofer) Dali Concept 1 (Surround) Concept 1 er baghøjtalere. Jeg har ingen center (penge hænger ikke på træerne som studerende ![]() |
||
![]() |
||
|
Nice! Nej, det kender jeg godt... er jo lige blevet færdig.
![]() |
||
![]() |
||
|
Det vidste jeg ikke
![]() ![]() |
||
![]() |
||
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
|
Spændende samling. Især din Batman samling er jeg misundelig på, da jeg selv er stor Batman fan. Har du slet ingen Batman tegneserier, altså de store lækre hardcover versioner. Dem samler jeg selv på og jeg kan klart anbefale dem. (Men pas på, der er MANGE forskellige, så det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse).. ;-)
En lille detalje, så er jeg personligt ikke så meget til plakat + tegnestift metoden. Du har i forvejen indrammet en del af dine billeder, hvorfor ikke gå hele vejen? Det giver efter min mening lige en ekstra portion lækkerhed og det koster ikke så meget hvis det bare er standard billeder der ikke kræver specielle materialer (læs. kostbare samleobjekter). ![]() I øvrigt så er det med penge og studerende en dårlig undskyldning de herrer. Jeg har aldrig haft så mange penge som da jeg var studerende, det hele handler jo bare om prioriteringer. Det er egentligt ganske simpelt; vil du ha' mad eller HIFI? Husk at god HIFI kan holde i mange år, en pakke rugbrød not so much!
![]() ![]() Redigeret af bony - 15-Juni-2012 kl. 11:42 |
||
![]() |
||
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
|
Dejligt at se et godt NØRDE (på den goe måde) værelse, havde osse selv haft lidt film og spil nørderi hængende på vægende hvis det ikke var for den bedre halvdel, har dog en enkelt Bumblebee stående på den ene højtaler til stor glæde for mig og min søn
|
||
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|
Kan det være rigtigt, at der er flere af tingene, jeg har set hjemme hos mig selv?
![]() ![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Jeg har desværre ingen tegneserier dog har jeg læst enkelte fra det lokale bibliotek blandt andet "The Killing Joke". Det med indramningen: Alle billedrammerne er nogle jeg fandt rundt omkring i huset der ikke allerede blev brugt. De omkring tegnestifter, det er mest fordi jeg bare er for nærig til at købe billedrammer. ![]() ![]() Jeg har det lidt på samme måde som dig omkring penge, men eftersom værelset ikke kun er til film, men også til at "leve derinde" mente jeg at en center vil tage for meget plads. Samtidig er jeg også YDERST tilfreds med mit setup. ![]() Men tak for interesseren, jeg er selv rigtig glad for min Batman collection. Har du spillet nogle af de nye Batman spil. Arkham Asylum og Arkham City? Jeg er ikke så meget til spil mere, men de to Batman spil er fantastiske.
![]() |
||
![]() |
||
|
Jeg har aldrig rigtig været "inde" i Transformeres universet, men alt filmrelateret elsker jeg ![]() Tak for interessen
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |