|
Mediaafspiller, hvilken? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jørgensen1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2012 kl. 21:01 |
Hej Alle, Den skal hovedsageligt bruges til at afspille film og min plan er at anskaffe mig en Synology NAS, hvorfra den skal streame. Jeg går meget op i, at den skal være nem at betjene, har et pænt GUI, kan afspille alle gangbare lyd/-filmformater. Umiddelbart er jeg faldet over AC RYAN, men har intet kendskab til deres mange produkter. kan de anbefales og i så fald, hvilken model? Jeg er åben for forslag?
|
|
![]() |
|
Henning B ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Boxee Box By D-link har jeg selv lige købt i Elgiganten da den var på tilbud til 999..
Jeg har selv en AC-Ryan Mini men Boxee er klasser bedre. Den er virklig nem at finde rundt i menu og den finder selv covers til film og serier.. Jeg bruger min sammen med en Synology 410J |
|
Benq W1060.Epson EH-TW7000 .Samsung BD-H8900. ONKYO TX-NR696. Harbo Sat 10, 5.2.1 Atmos og Klipsch R-112SW Sub. 110 tommer Hvid væg .
|
|
![]() |
|
Jørgensen1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
Tak for svar Henning,
Har set på Boxee og læst adskillige positive tests omkring den. Det er et godt bud, eneste overfladiske minus jeg kan finde, er det lidt specielle design. |
|
![]() |
|
Henning B ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
Hehe,ja køn syntes jeg heller ikke den er .
Men det skal så siges at fjernbetjeningen er radiostyret så du kan gemme boksen væk. Der er jo også fuld tastatur som virker rigtig godt syntes jeg..
|
|
Benq W1060.Epson EH-TW7000 .Samsung BD-H8900. ONKYO TX-NR696. Harbo Sat 10, 5.2.1 Atmos og Klipsch R-112SW Sub. 110 tommer Hvid væg .
|
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Så vidt jeg kunne læse mig frem til i diverse fora, så har Boxee problem med HD lyd?
Redigeret af zeryus - 15-Juni-2012 kl. 00:13 |
|
![]() |
|
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Popcorn a-300, bare for at give mit besyv med |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Dune har også nogle gode afspillere, der har en god GUI hvis Yadis installeres.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Jeg har en AC Ryan PlayOn og er ganske godt tilfreds. Understøtter alt det jeg har brug for. Pæn gui er måske så meget sagt - det er simpelt og virker. Måske lidt sløvt til at modtage input fra fjernbetjeningen er ikke er superoptimal men alt i alt ganske tilfredsstillende.
Har prøvet en popcorn som blev returneret, da den ikke havde den zoom-indstilling jeg havde brug for og den havde også problemer med et format, som jeg ikke lige kan huske hvad var. Jeg overvejer noget Dune - HD Max for at få samlet både filer og skiver i et apparat. Redigeret af Stampe - 15-Juni-2012 kl. 19:29 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
trådstarter skriver
alle gangbare lyd/-filmformater.
har selv en ac ryan mini 2, som virker rigtig godt Men den har alså ikke alle HD lyd formaterne havde helt sikkert kigget på en dune, de virker bare og har alle lyd formater har selv en dune HD og er super http://dune-hd.com/hd_players/current/133-dune-hd-smart-d1.html Redigeret af xcardman - 15-Juni-2012 kl. 19:40 |
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
Det må være spørgsmål om en opdatering Fordi min gamle AC Ryan Mini , klare fint True HD & DTS Master , så skal din version 2, helt sikkert også gøre det.
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Tak for nyttig input.
Hvad er den generelle opfattelse af Boxee Box? De tests, jeg kan læse mig frem til går fra,skuffende til meget anbefalelsesværdig. Zeryus nævner problemer med HD lyd. Mange nævner også Dune, det skal jeg helt sikker gå mere i dybden med. |
|
![]() |
|
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
Den hedder "Boxee Box" - og ja det betyder noget, fordi operativ systemet er Boxee, men "Boxee Box" er kun et specifikt produkt. Iomega laver fx også en maskine med Boxee inden i: http://www.hifipriser.dk/medieboks/iomega-tv-with-boxee-id-5351093.aspx |
|
--
DR - landets største jobskabelses ordning. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |