|
Hukommelseskort låst !? |
Besvar |
Forfatter | |
Bladerunner
Super bruger Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Juni-2012 kl. 10:32 |
Hejsa,
Jeg havde mit SD kort ovre i en printer jeg lige har købt for at printe et par billeder ud hurtigt.
Da jeg satte kortet tilbage i mit kamera stod der 'Hukommelseskort låst' og jeg kan ikke tage billeder.
Hvordan får jeg det 'låst op' ?
Det er et Canon Ixus 220 HS.
På forhånd mange tak for svar....
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
er der ikke en lås på kortet ?
En lille pind ! |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
rapsacdk
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 633 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sidder der ikke en knap fysisk på kortet som du kan være kommet til og aktivere? Mine SD kort har i hvert fald sådan en som gør dem skrive/slette beskyttet
|
|
Bladerunner
Super bruger Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ha ha ha ha - 1000 tak - føler mig godt nok dum nu
|
|
NielsB
Ny bruger Oprettet: 03-Maj-2021 Sted: København Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stor tak til Hansie for at løse problemet med låst hukommelseskort. For os der ikke er vant til den slags ligger de simple og enkle løsninger ikke altid lige for.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |