|
"pre-out Zone 2" |
Besvar |
Forfatter | |
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Juni-2012 kl. 10:24 |
... Nogen der kan forklare mig, om jeg kan anvende "pre-out Zone 2" som de gamle "pre-outs" der i gamle dage blev anvendt til eksterne effektforstærkere... Har læst, Zone 2 er til viderebringe HELE audiosignalet til en anden receiver ell. lign.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er på en surround-receiver, så nej - du kan ikke bruge dem som erstatning for en normal pre-out. Som du selv er inde på, så er det signal der kommer ud af dem, et "samlet" stereo-signal, og volumen er separat fra volumenreguleringen. Men hvis det er på din egen RX-V 1067, så har den pre-out på alle kanaler?
|
|
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den har også preout på alle kanaler. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det bedste du kan gøre er at pløje brugsanvisningen igennem til netop den forstærker du har "mellem fingrene". Min Marantz SR 5004 har også pre-out til Zone 2. I mit tilfælle ville jeg kunne sætte en effektforstærker op ude i køkkenet og lade min Zone 2 lyd forstærke der, frem for det udgangstrin i min surroundforstærker jeg bruger i dag. Klaus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |