|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bibs ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 25-Juli-2006 kl. 14:24 |
Nu skal jeg have det tv Ønskes:
Desværre har jeg kun stueantenne og dermed kun DR1 og TV2. Kabeltv er ikke muligt. Er der andre løsninger end parabol? Jeg har fra starten være meget fokuseret på Samsungs M61 ligesom 10.000.000.000 andre. Det er sort og så er jeg helt vild med designet, men det er jo efterhånden ved at have nogen alderdomstegn... Så er der jo R72´eren og den er også ok, men er den ok nok? Endelig er der M71´eren, men den er prismæssigt lige i overkanten. Er der nogen der har en brugt de vil sælge til under 15.000 Der er selvfølgelig også mange andre lcd tv på markedet, men 15.000 kr er mange penge og jeg er bange for at købe katten i sækken. HJÆLP /Bibs |
|
Christian
|
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Lige nu er der en tråd på fgl side: http://www.hifi-forum.de/index.php?action=browseT&back=1 &sort=lpost&forum_id=151&thread=544&z=4 Hvor man taler om, hvorfor Samsung nu kommer med en N71 serie (hvor M71 serien ikke er kommet i gang endnu). Og faktisk taler man om at det er de samme paneler som sidder i alle serierne (M,N og R), så er det kun elektronikken som gør forskellen. Men JenZ fra ovennævnte tråd taler i høje toner omkring R7X serien (Dog de nyere modeller - ikke dem fra først på året). Jeg sidder selv og venter på M71'eren Redigeret af MikeOne - 25-Juli-2006 kl. 14:30 |
|
![]() |
|
Bibs ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Tolker lige det tyske og vender tilbage |
|
Christian
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Der starter et JVC LCD fælleskøb ganske snart - se under fælleskøb.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
AndersBang ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Jeg synes du skulle tage et rigtig grundigt kig på LG 37LB1R. Jeg tror ikke du finder et tv, der kommer tættere på at opfylde dine krav inden for den givne prisramme du nævner.
Mvh Anders |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Du kunne overveje JVC LT-37M60, der er på fælleskøb til 16.999,- Det er godt nok et par tusinde over dit maksimum - men de penge er givet godt ud (synes jeg i hvert fald).
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |