|
Problem med SkyDrive - Løst... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juni-2012 kl. 18:30 |
Hej
Jeg har i dag prøvet at installere Microsoft SkyDrive App'en på min Windows 7 Home Premium pc og min Apple iPhone 4S, men jeg har et problem - ikke alle filer, som jeg har overført via programmet på computeren kan ses på iPhone'en. Eller er den bare ekstermt langsom om at opdatere, når man har mange filer og mapper? Der er primært tale om Word-, Excel-, og Publisher-filer. På forhånd tak Med venlig hilsen
Redigeret af Ravnholdt - 18-Juni-2012 kl. 21:22 |
|
![]() |
|
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Det ser bare ud til, at det tager lidt tid, før App'en viser alle dokumenterne i mapperne. Ser nogenlunde lovende ud ind til videre. Med venlig hilsen
|
|
![]() |
|
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
Jeg har ikke prøvet på en iPhone 4S, men er du sikker på at du havde uploaded alle filerne fra computeren, før du prøvede at tilgå dem via mobilen? |
|
![]() |
|
Hej Centric
Overførslen var færdig på statusbar'en inde i det tilhørende stifinderprogram, men der gik lige nogle minutter før alle mine mange dokumenter for alvor begyndte at dukke op. Problemet var blot min manglende tålmodighed. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Hej
Jeg vil for øvrigt gerne anbefale SkyDrive på iPhone. Jeg synes, at det fungerer, som det bør, taget i betragtning, at det er gratis. iCloud er nu heller ikke værst på iOS enheder. Med venlig hilsen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |