|
MCE extender |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1146 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juni-2012 kl. 15:30 |
Min Linksys DMA2200 har i flere år fungeret fint som MCE extender men får nu problemer med video formaterne, formentlig MPEG4.
Jeg vil nu gerne skifte den til en anden og opdateret enhed, men hvilken? Kan en XBOX360 fortsat fungere som extender og understøtter den f.eks. MPEG4 og AC3 lyd? Er der andre extendere der kunne være forslag? Jeg vil helst ikke sætte en PC op som extender, men det kunne blive resultatet i sidste ende.
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa
Jeg synes du skal skifte til en xbox.
Xboxen understøtter MPEG4 - jeg ved ikke mht. AC3
Nej der findes ikke andre extendere, derfor mit forslag til valg
![]() En pc kan ikke fungere som extender til Windows Mediacenter. Der findes dog diverse "omveje", hvor man bruger dvblink networkservice eller lign. Am I right guys ?
![]() |
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1146 |
Købte en Xbox og det fungerer fint. Jeg må dog undres over hvordan det kan lykkes en sælger at gøre en usikker på om det vil fungere, og han mente iøvrigt hele MCE konceptet vil uddø og gøre investeringen overflødig.
|
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
kan du undersøge om hdmi-cec virker(at du kan styre din xbox via din tv-remote?
har fået svar i begge lejre.. |
|
![]() |
|
Det kan jeg ikke sige dig da jeg bruger en Logitech universal remote
|
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
"snakker" den med din xbox direkte eller med dit tv? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |