recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skifte fra plasma til projektor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skifte fra plasma til projektor?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skifte fra plasma til projektor?
    Sendt: 18-Juni-2012 kl. 16:50
Hejsa

Jeg går og overvejer at sælge mit 50" pana g20 til mine forældre for så at overgå til en projektor i min stue. 
Helt konkret har jeg kig på noget DNP supernova og en JVC X30 projektor, jeg har blandt andet fået en demo af det setup og var meget imponeret. Den demo var dog i en dedikeret biograf. 

Jeg bor, som de fleste andre i en bolig med hvide vægge og lofter. Dog har jeg mulighed for at mørklægge ret fornuftigt.

Jeg vil dog ikke bo i en hule 24-7 så det skal også fungere acceptabelt uden at etablere mørklægning hver gang at jeg skal se nyheder eller lignende.

Hvad siger i til det? Hvad ville i gøre? Er der noget jeg ikke har tænkt over?

Hilsen 
Jakob
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 05:57
Er det fast eller rullelærred og hvilken størrelse.
SVP03
Til top
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 10:36
Det bliver fastramme lærred. Regner med det bliver deres Core2 lærred med veltex kant og så enten i 90 eller 100"

Jeg er i tvivl om der er plads til 100", det kræver en ret nøjagtig opmåling.

Jakob
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 10:39
Jeg har både et 103 tommer Screen research og et nyt 120 JP Kane lærred til salg
SVP03
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2012 kl. 11:04
Da jeg skulle male min stue, brugte jeg kun min Projektor i et par dage, det gider man ikke i længden.

Hvis du bare lige skal se TV avisen eller andet så er der ikke noget mere træls end at starte projektoren op.

Behold dit TV og spar op til en Projektor, begge dele er bedst
Til top
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2012 kl. 16:43
Det skal nævnes at jeg har en Ipad og en 27" imac i samme rum som jeg havde tænkt mig at bruge til en hurtig omgang nyhederne og lignende
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu