|
Den nye MacBook Pro... |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juni-2012 kl. 09:26 |
|||
Så kom den nye MacBook Pro hjem til mig, og for søren den skærm blæser jo fuldstændig hovedet af en
![]() Hvad synes I andre? Jeg må sige at den kører mega godt, og harddisken siger næsten intet, og så er skærmen jo fuldstændig fænomenal ![]() Nogle der også har fået deres? |
||||
|
||||
![]() |
||||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
har de ikke SSD med Retina skærm ?
Eller har du købt med den gamle skærm og roterende harddisk |
||||
![]() |
||||
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
|||
Ja harddisken skulle ikke meget gerne sige noget
![]() |
||||
![]() |
||||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
|||
Fik den nye, med Retina og SSD. F*** den er fed. Lever helt op til mine STORE forventninger. Ingen frisk luft i dag. Diablo 3 på Retina er for fedt :)
|
||||
|
||||
![]() |
||||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
|||
Hvorfor så dette: "og harddisken siger næsten intet"
Overvejer selv køb af samme maskine ![]() |
||||
![]() |
||||
Suckyboyfriends ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 612 |
|||
Hvorfor næsten? ;)
|
||||
![]() |
||||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
|||
Ja hvis den siger noget overhovedet, så er der noget i vejen
![]() Under alle omstændigheder, tillykke med købet. Hvad smed du i af ram, og hvad størrelse SSD har du fået i? Den ser super lækker ud den computer, eneste anke jeg har imod den er at det er næsten umuligt at opgradere og reparere på den selv. I den tidligere udgave kan man jo selv rimeligt let skifte harddisk, ram og batteri for eksempel, det er lidt udelukket her. Redigeret af TobiasKM - 19-Juni-2012 kl. 13:31 |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|||
Der er et par blæsere i den, og de er lavet asymetriske, for at sige så lidt som muligt.
Alt er vist designet til den model, for at få tykkelsen ned. Ram, SSD og batterier. På en Air kan man vel heller ikke skifte noget selv. |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|||
Tillykke med den ![]() Jeg kunne da godt tænke mig én, men har ikke noget at bruge den til. Det ville blive et stykke dyrt legetøj. |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
Ghump ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2010 Status: Offline Point: 92 |
|||
Langt de fleste ultrabooks er lavet på samme måde, hvor alting er loddet sammen. Men det er der sjovt ingen journalister der gidder brokke sig over (det er jo altid sjovest at skyde på de største)
![]() Men lad os høre noget mere om den. Bortset fra alle de tal vi kan læse om på nettet, hvordan oplever du så forskellen på den og andre? Hvordan er den i virkeligheden?
![]() |
||||
![]() |
||||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
|||
Der er sq da ikke blæsere i SSD'en ![]() Og ja, er godt klar over grunden til at de har lavet den som de har, men det ændrer jo ikke på konsekvenserne. Og de faktisk har gjort lidt ekstra for at gøre det endnu sværere - masser af lim til at holde det hele fast, og de har endda brugt en propreitær connecter til SSD'en, så du kan ganske enkelt ikke købe nogen aftermarket der ville virke, selv hvis du er skarp med en loddekolbe.
Heller ikke noget kæmpe problem som sådan. Udover at hvis man vil fremtidssikre den en smule, så er man tvunget til at købe Apples egne håbløst dyre opgraderinger. Og nu er der jo også ret langt fra en Ultrabook og så op til en 17.5k kroners prof bærbar :)
Redigeret af TobiasKM - 19-Juni-2012 kl. 14:46 |
||||
![]() |
||||
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
|||
Hvordan er støjniveuet på den og bliver den varm ved stress? Er det 2.3Ghz du har valgt? Overvejer nemlig den meget til en grafisk uddannelse næste år, så køber den nok snart for at sætte mig godt ind i IOS, da jeg kun har arbejdet med Windows indtil videre. |
||||
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |