|
MCE: EPG kilde valg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juni-2012 kl. 13:18 |
Hej Recordere,
jeg har nu bidt i det sure æble og købt et abonnoment til ontv (jeg mener at MS burde sørge for at kvaliteten af data er bedre, men pyt nu med det) og har installeret MCImportXMLTV til at hente data herfra. Er der nogen "nem" måde at sikre at epg kilderne matcher? Eller skal man manuelt igennem samtlige kanaler og sikre at den vælger xmltv udgaven? Med venlig og helt "grøn i ontv/mcimportxmltv" hilsen |
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er den sure vej, manuelt arbejde hele vejen igennem
![]() |
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
Nichof ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
Og så husk lige at slå "inband" fra for hver kanal i dit mediecenter, jeg har været ude for at det overstyrer de data der kommer fra MCImportXMLTV.
Mvh. Niels
|
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
hvordan undgår man at kanalen kommer til at hedde fx: DR1 (XMLTV) uden at manuelt rette kanalnavnet?
|
|
![]() |
|
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Kanalen tager vist umiddelbart navn efter det navn der er på EPG data. Men du kan sagtens omdøbe den.
Personligt gider jeg ikke - det er endnu en manuel proces der skal gennemføres når WMC igenigenigen har smidt guide/kanal opsætning. Faktisk er [XMLTV] mærkningen i den situation en hjælp til at holde styr på hvilke der er sat op med EPG data fra ONTV. Redigeret af t33j4y - 20-Juni-2012 kl. 15:58 |
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
iøvrigt står der ikke (XMLTV) i tvguide osv.
|
|
![]() |
|
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Det er korrekt - det står så vidt jeg husker dog i metadata for optagelser, samt under Recordings når du kigger hvad du har planlagt. Og vist også når man muser over kanalnavnet i Guide.
|
|
![]() |
|
jeg har aktiveret logoer, så nu ser jeg det ikke, men før jeg gjorde dette stod der fx dr 1 (XMLTV) i guiden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |