|
Skifte fra plasma til projektor? |
Besvar |
Forfatter | |
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Juni-2012 kl. 16:50 |
Hejsa
Jeg går og overvejer at sælge mit 50" pana g20 til mine forældre for så at overgå til en projektor i min stue. Helt konkret har jeg kig på noget DNP supernova og en JVC X30 projektor, jeg har blandt andet fået en demo af det setup og var meget imponeret. Den demo var dog i en dedikeret biograf. Jeg bor, som de fleste andre i en bolig med hvide vægge og lofter. Dog har jeg mulighed for at mørklægge ret fornuftigt. Jeg vil dog ikke bo i en hule 24-7 så det skal også fungere acceptabelt uden at etablere mørklægning hver gang at jeg skal se nyheder eller lignende. Hvad siger i til det? Hvad ville i gøre? Er der noget jeg ikke har tænkt over? Hilsen Jakob
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det fast eller rullelærred og hvilken størrelse.
|
|
SVP03
|
|
JakobSkaarup
Funktioner
Tak(0)
|
Det bliver fastramme lærred. Regner med det bliver deres Core2 lærred med veltex kant og så enten i 90 eller 100"
Jeg er i tvivl om der er plads til 100", det kræver en ret nøjagtig opmåling.
Jakob
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har både et 103 tommer Screen research og et nyt 120 JP Kane lærred til salg
|
|
SVP03
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da jeg skulle male min stue, brugte jeg kun min Projektor i et par dage, det gider man ikke i længden.
Hvis du bare lige skal se TV avisen eller andet så er der ikke noget mere træls end at starte projektoren op. Behold dit TV og spar op til en Projektor, begge dele er bedst
|
|
JakobSkaarup
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal nævnes at jeg har en Ipad og en 27" imac i samme rum som jeg havde tænkt mig at bruge til en hurtig omgang nyhederne og lignende
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |