recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wulff20 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Juni-2012
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wulff20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Projektor
    Sendt: 21-Juni-2012 kl. 12:20
Hej

Jeg har et lille problem med at finde ud af hvordan det hele skal tilsluttes. Jeg har en HD boks fra Yousee, min PS3 og min Surround 3D Blu-ray afspiller fra Samsung. Det hele skulle gerne kunne sluttes til både mit Samsung 46" LED tv og min projektor. Da det er et ret tyndt LED tv er der ikke meget lyd i det, så jeg har altid kørt lyden igennem surround via HDMI port 2 (ARC) således at jeg har brugt surround højtaler til almindelig tv/ps3. Jeg vil gerne have surround lyd på det hele, så skal jeg bare købe en HDMI Switch a la denne -> http://www.av-cables.dk/hdmi-switch/high-quality-hdmi-matrix-switch-4-til-2.html ? Og kommer der så surround lyd på det hele eller skal jeg bruge en helt anden løsning? Jeg har 2 HDMI indgange på min blu-ray afspiller, hvis det hjælper noget?

På forhånd tak Smile

/Mads
Til top
thcleaner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thcleaner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 13:15
køb en receiver/surround processor(ikke billig) med 2 hdmi udgange
Til top
Wulff20 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Juni-2012
Sted: Gilleleje
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wulff20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 18:02
Tak for svaret.

Tror jeg har fundet en løsning med en HDMI splitter :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu