|
Projektor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Wulff20 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2012 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2012 kl. 12:20 |
Hej
Jeg har et lille problem med at finde ud af hvordan det hele skal tilsluttes. Jeg har en HD boks fra Yousee, min PS3 og min Surround 3D Blu-ray afspiller fra Samsung. Det hele skulle gerne kunne sluttes til både mit Samsung 46" LED tv og min projektor. Da det er et ret tyndt LED tv er der ikke meget lyd i det, så jeg har altid kørt lyden igennem surround via HDMI port 2 (ARC) således at jeg har brugt surround højtaler til almindelig tv/ps3. Jeg vil gerne have surround lyd på det hele, så skal jeg bare købe en HDMI Switch a la denne -> http://www.av-cables.dk/hdmi-switch/high-quality-hdmi-matrix-switch-4-til-2.html ? Og kommer der så surround lyd på det hele eller skal jeg bruge en helt anden løsning? Jeg har 2 HDMI indgange på min blu-ray afspiller, hvis det hjælper noget? På forhånd tak ![]() /Mads
|
|
![]() |
|
thcleaner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
køb en receiver/surround processor(ikke billig) med 2 hdmi udgange
|
|
![]() |
|
Wulff20 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2012 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svaret.
Tror jeg har fundet en løsning med en HDMI splitter :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |