recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Navi X
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Navi X

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mr.Nobody Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr.Nobody Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Navi X
    Sendt: 13-Maj-2012 kl. 12:19
Hej
Efter et stykke tid hvor jeg ikke rigtig har brugt min Boxee Box er jeg nu igang igen men noget er ikke som før hvad angård Navi X Cry Nu er der pludseligt en App mere der hedder Navi X remix Confused
Den er meget indviklet synes jeg, og samtidigt kan jeg ikke få lov at tilføje tekster til filmene som på den gamle Navi XCry
Er der nogen god ide til en måde at søge efter film og samtidig få film med tekster ?

På forhånd tak
Jesper
Til top
MRRasmussen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Juni-2012
Sted: lolland
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MRRasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2012 kl. 17:53
Jeg har et andet "problem" med navi 

Når jeg Add nået til min favorit liste gemmer programmet det ikke til næste gang jeg går ind i programmet ?
Det skal lige sige jeg har logget ind i programmet.
nolge løsninger på dette 
Til top
MRRasmussen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Juni-2012
Sted: lolland
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MRRasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 10:51
Det kan godt være det stå andre steder 
Men nu har jeg siddet et par dage og kan ikke finde ud af det med en favorit liste

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu