|
K: Gamle spil til retro maskiner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2012 kl. 19:34 |
Hej folkens! Jeg ved godt det her indlæg nok skulle have været i Køb/Salg/Bytte, men jeg smed den herind, da det har med spil at gøre:
Jeg leder efter gamle spil til Commodore 64, Amiga 500, Nintendo NES (8-bit), Super Nintendo, Sega Master System, Sega MegaDrive, Sega Saturn o.lign. Hvis I har nogle liggende, som I alligevel ikke får brug for, så er jeg aftager til mit lille arcade projekt :-) På forhånd tak!
![]() |
|
![]() |
|
ThePatrickBay ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juni-2012 Sted: Nakskov Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej RaGa_MuFFiN, Jeg sælger spil, konsoller og tilbehør til mange konsoller - Både nyt og brugt. Pt. er det dog kun NES og Super Nintendo, af dem du nævner. Mit udvalg kan ses på http://thepatrickbay.com :) Jeg har lige åbnet shoppen i mandags, så udvalget er ikke enormt endnu, men efterhånden som der kommer lidt penge i kassen, så vil udvalget blive større. |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
Hvad med Philips G7000?
|
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Phillips G7000 har ikke den store interesse desværre. :-(
ThePatrickBay - tak for dit tilbud. Jeg fandt nogle stykker jeg godt kunne bruge på din side, men jeg har set dem billigere i EB Games, så jeg tror bare jeg henter dem der. Hvis du får andre gamle spil hjem, så skriv endelig en pb :-)
|
|
![]() |
|
ThePatrickBay ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juni-2012 Sted: Nakskov Status: Offline Point: 2 |
Det er helt i orden - Og jeg skal nok skrive, når der kommer spil til de nævnte konsoller hjem!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |