|
popcorn c200 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dmskay ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juni-2012 kl. 18:59 |
Hej
Min popcorn vil ikke starte, den flasher i tænd/sluk knap på fronten, jeg har prøvet at tage strømmen fra uden held, hvad kan være galt
![]() |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der skal sandsynligvis skiftes 3 kondensator i strømforsyningen. Det skulle være muligt at se på dem hvad for 3 det er. Skal nok komme med et billede, og ekstra information.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
dmskay ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
det vil jeg glæde mig til (billed og info)
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Mens du venter på at jeg finder mine billeder frem kunne du tage låget af din C200 og pille strømforsyningen ud. Strømforsyningen har et sort låg der lige skal fjernes. Det skulle nu være muligt at se hvilke 3 kondensator der er defekte fordi at de "buler op".
Kan du skifte dem selv ?
|
|
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
jeg kigger på det i morgen, tak
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/C-200_Modding_%26_PSU_Repair
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Godmorgen
Den interne strømforsyning er pillet ud, jeg kan ikke se om kondesatorene er brændt af. Satte en pc strømforsyning til og vupti, så vil popcornen godt starte op, så jeg skal finde ud ag hvilke løsning jeg vælger til at fixe den med, tak for gode input.
|
|
![]() |
|
Du kan være rimlig sikker på at de 3 mærket 2200uF på len61's link skal skiftes. Sådan så mine ud.
![]() |
|
|
![]() |
|
da jeg fik set rigtigtb efter har du ret, de buler på midten
![]() |
|
![]() |
|
en ven der er skrap med en loddekolbe har påtaget sig opgaven med at lodde nye stumper på. Mange tak for hjælpen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |