|
Min far skal have en flad |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
nielsdmjx ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2012 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juni-2012 kl. 12:52 |
Kære eksperter, Jeg står og skal købe en fladskærm til min far i fødselsdags gave. Skærmen skal være hvid og være 32" eller helst 37" - max. pris er 5000 kr. Den skal bruges til dvd, vhs og bluray hovedsaglig og lidt tv-kiggeri. Har I nogle gode bud? Tusind tak for Jeres hjælp :) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glem det med hvid og focusér istedet på billedkvalitet og byggekvalitet. Vælg et Panasonic plasma TV.
|
|
![]() |
|
nielsdmjx ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2012 Status: Offline Point: 7 |
Tak for input og ja billedkvalitet er vigtigt selvfølgelig - men det er også vigtigt det er hvidt. Så må jeg gå en smule på komprimis
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
|
Hvis det så ikke kun skal være panasonic og plasma hvad er der så at anbefale?
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
http://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV/Samsung-32-LED-TV-UE32ES6715-2329912.html
Har det selv. SUPER TV.
Redigeret af hummelmose - 23-Juni-2012 kl. 13:48 |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Samsung af lidt ældre dato, er nok de eneste, der kan fås i hvide. Så du skal måske se efter et brugt lcd 4-5år gammelt.
![]() |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Ja, hvid er ikke så "in" mere. Hvis du kan leve med en tynd chrome / glas kant, så kig på de nye Samsunger. Kanterne er jo ubetydelige i dag.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
http://m.pricerunner.dk/pl/2-2801122/TV/Panasonic-Viera-TX-P50X50E-Sammenlign-Priser
Bom!!! |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Samsung's serie fra 2006 og en del år frem, havde flere modeller i hvide. I dag er der Fona's mærke Life. Disse kan også leveres i hvide. Men om de kan fås større end 24" ved jeg ikke.
![]() Redigeret af javilha - 23-Juni-2012 kl. 17:41 |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
Hvordan modtager han tv-signalerne - via kabel, antenne eller satellit. Hvis han anvender antenne (eller får signalet fra en antenneforening, der anvender rigtige antenner) bør du købe en model der understøttet DVB-T2 og CI+ til ham. Det er godt nok endnu kun Boxer (og Sverige) der sender med DVB-T2, men på samme måde som med MPEG-2 kommer der en dag, hvor DVB-T giver færre kanaler og en dag er det slut. Har han youSee eller Stofa eller en forening der får signal fra disse - skal han blot have et apparat med DVB-C/MPEG-4 High Profile Level 4.0 Lars ![]() PS! Skal du ikke nærmere se på 37-42" modeller? |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
Har selv en flad i hvid i køkkenet og er faktisk også selv på udkik efter en ny, dog 26 - 32".
Ved Sony, Samsung og Philips laver i hvid. Jeg ligger pt. på vippen mellem Samsung og Sony. Mvh René (som faktisk synes, at hvid stadig holder)
|
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |