|
JYDE fucked op i Storkøbenhavn! |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Juni-2012 kl. 14:49 |
||
Min NAVV GPS app var mildest talt ikke til at stole på, da jeg var i København. Det gik fint nok med at finde ind til destinationen med en enkelt korrektion pga en spærret gade.
Men da jeg skulle hjem igen, blev jeg sendt i retning af Helsingør motorvejen. Altså i den stik modsatte retning som Odense. Det opdagede jeg og vendte bilen. Men så blev GPS'en ved med at opfordre til U-vendinger
Så hvad er erfaringen, er en GPS uegnet i en stor by til at finde rundt? Redigeret af Kampus - 23-Juni-2012 kl. 11:20 |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24773 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tom tom, til iPhone virker fint i kbh. Jeg har også en gps nav 2, og den kører sådan lidt på slump.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så prisen på app'en er altafgørende? NAVV Scandinavia dumpede ihvertfald med et brag. Jeg var total lost, og måtte køre efter søerne og Fisketorvet, inden jeg kom ud af byen. Og for at det ikke skal være løgn, så røg jeg i en fyraftenskø helt til Solrød
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24773 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Dejligt. Ja, den fyraftenskø er bare sur, at ryge ind i.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
M-P-A
Super bruger Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kunne det tænkes at GPS'en ville smide dig via Lyngbyvejen til motoringvejen videre mod Odense ?
|
|||
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700 HTPC Xbmc: Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx. FilServer/ xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red |
|||
centric
Super bruger Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det vil jeg også tro. Det er nemlig den rigtige vej hvis man er i den del af KBH. |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Redigeret af Kampus - 22-Juni-2012 kl. 15:39 |
|||
centric
Super bruger Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja lige præcis! Den vej ville jeg køre. Goolge maps er også enig. |
|||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan man ikke bare vælge en alternativ route på din GPS? - jeg får 4 forskellige router op på min Garmin 3490LMT og den giver også besked om trafik og vejarbejde via live opdateringer.
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |