|
Denver DCB-109HD |
Besvar | Side 123 19> |
Forfatter | |
Casper7800
Ny bruger Oprettet: 30-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-December-2010 kl. 09:16 |
Hej..
Har lige købt en DCB-109HD boks i Harald Nyborg.. Er super godt tilfreds med boksen. Opfylder alle mine forventninger lige med undtagelse af en ting.. Når jeg slukker boksen for at få den på standby, går der ca. 4 sek. hvorefter den starter op igen og kører for fuld skrald Andre som har oplevet dette problem og evt. ved hvordan man afhjælper det? Hilsen Casper |
|
stigc
Super bruger Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du været inde på Denvers hjemmeside og hente opdateringen til den ?
|
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
Casper7800
Funktioner
Tak(0)
|
Opdateringen er hentet og problemet er der stadig... Jeg er blevet anbefalet at ombytte boksen. Så det prøver jeg.. |
|
Target
Junior bruger Oprettet: 06-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du fået ombyttet boksen? Jeg har købt en mage til, og jeg har samme problem. Også efter opdateringen.
|
|
Casper7800
Funktioner
Tak(0)
|
Boksen blev ombyttet uden problemer og nu virker det.
|
|
dkxdn
Junior bruger Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mine erfaringer med denne Denver DCB-109HD DVB-C boks opdateret med den nyeste firmware tilsluttet YouSee Fuldpakke: Jeg bruger den udelukkende som HD optager.
1. Fjernbetjeningen er ikke i top heldigvis bruger jeg en Sony RM-VL610T universal remote og denne har overtaget styringen. Iøvrigt en remote som varmt kan anbefales. 2. PVR funktionen bruger jeg med en tilsluttet HD på 1T. Måtte dog formatere den via Denver boksen. Lidt frustrerende er dog den langsomme EPG når en optagelse skal vælges. uHusk hvis der ikke er undertekster når optagelsen afspilles skal der trykkes på SUB knappen** 3. Kanon smart at optagelsen kan afspilles direkte på sin PC - ingen kryptering her !
4 Til under 500,- + en HD er det dog en yderst billig form for HD optager og ikke noget at sige til at de store firmaer som Sony & Panasonic ikke har den store interesse at gå ind på dette område...
** Denne knap havde jeg overset og henvendte mig til deres support via mail her i aftes kl. 19.52 og overraskelsen var stor da en retur mail kom kl. 20.29 ! Det kalder jeg support – Stor ros herfra mvh Redigeret af dkxdn - 11-Januar-2011 kl. 21:34 |
|
Lundberg78
Ny bruger Oprettet: 13-Januar-2011 Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen herinde der ved om fjernbetjeningen til DCB-109 er bedre end til DCB-108, for den er godt nok dårlig.
tak for hjælpen |
|
Target
Junior bruger Oprettet: 06-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes fjernbetjeningen er okay.
|
|
Target
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg måtte også ud og bytte boksen. Det virker også ganske fint nu, men de havde aldrig hørt om problemet ude i butikken (i Næstved). |
|
Lundberg78
Ny bruger Oprettet: 13-Januar-2011 Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til 108 eller 109. Har lige købt en 108, men overvejer at få pengene tilbage og købe en 109, da fjernbetjeningen er virkelig dårlig. Men skal sidde lige ud for modtageren, ellers skifter den ikke.
|
|
Target
Funktioner
Tak(0)
|
Til 109'eren. :) Sorry |
|
dkxdn
Junior bruger Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke prøvet 108 men har en 109 og fjernbetjeningen hertil ar blandt de dårligste jeg har prøvet overhovet inden for TV/Hifi udstyr ! Køb en universal remote eks. Sonys 610 eller deres nye Sony RM-VLZ620 som fåes fra omkring 200,- |
|
Besvar | Side 123 19> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |