recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slingbox+catcher+Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slingbox+catcher+Yousee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slingbox+catcher+Yousee
    Sendt: 31-Maj-2012 kl. 12:22
Hej hej

Hvis jeg derhjemme sætter en Slingbox HD Pro til bredbånd (30/30) og direkte til et antennestik (Yousee), vil jeg så i Tyskland (via en Slingcatcher) kunne få adgang til min programpakke på et TV?

Hvis jeg kan, kan min kone så på samme tidspunkt få adgang til samme programpakke i sommerhus via en bærbar med internetforbindelse? Eller har man kun én "login" pr Slingbox derhjemme?

og til slut....er det muligt at koble NAS til Slingbox HD Pro derhjemme, så man også kan få adgang til de film der ligger der den vej rundt (Qnap NAS).

Vh
Brian
Til top
simsalabim Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-August-2006
Sted: Denmark
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simsalabim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2012 kl. 09:17
Vedr. Yousee vil jeg ikke kommentere på da jeg ikke kender til deres signaler.

- punkt 2: Man kan kun være logget én på ad gangen på slingboxen

- punkt 3: Man kan ikke koble sin NAS til Slingboxen. Med mindre den har en form for video out og noget IR-fjernbetjening til at styre den.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2012 kl. 14:43
punkt 1.. du skal have en yousee boks som du kan koble din slingbox til... den finder kun meget få kanaler via antennestikket, en samsung 3106 er helt perfekt til formålet
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 13:52
Punkt 1: ok træls, er det efter skiftet til det digitale signal, for har da ikke tidligere hørt om at en ekstra boks var nødvendig.

Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 14:47
Der er masser af bokse som ikke er fra yousee der kan trække kanaler ud af et yousee-antennestik.
De kan fåes ned til 250kr, hvis man ikke ønsker HD og ca. 500 incl. HD.

Det man skal bruge yousee-boksen til er hvis man vil have start forfra, leje film, have specielle ydelser der kræver kort.
(kortet kan også indsættes i nogen af de billige bokse, men det er ikke alle funktioner der virker)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 18:05
Men yousee boksen fåes også fra en 350 kroner på det brugte marked... fungerer super... super billede kvalitet
Til top
Desperate Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Desperate Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 20:35
I stedet for en Slingcatcher, vil jeg forslå dig at kigge på WDTV, som har fået Slingplayer.

WDTV giver adgang til flere funktioner :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 20:36
det må du megt gerne forklare nærmere ??? er da super interesseret...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 20:43
er det både med den ældre wd tv live.. for jeg har 2 wd tv lives.. og en wd tv hub.. og kunne da vildt godt tænke mig at koble en af dem op med min slingplayer
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu