|
Gaming server |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2012 kl. 07:29 |
Jeg har 3 drenge der elsker at spille.
Er det muligt at alle 3 spiller på en server og deres egen pc kun virker som fjernopkobling. Det største problem er vel grafikkort ? Måske en billigere løsning end 3 gaming PCer a 10 tkr. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tvivler på, at det kan køre med fornuftig hastighed over en fjernadgang (hvis vi snakker om relativt nye og moderne spil), hvis det overhovedet vil virke over fjernadgang.
Gamle spil kan den nok klare, men sandsynligvis ikke, hvis spillet er fra de seneste 3-5 år, |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Okay.
Det er de nyeste spil.
Når jeg mener fjernadgang er det kun internt på giganetværket, ikke udenfor huset.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
Det kan man godt. Men det er en dyr løsning. For du skal ha' en mother fucker kraftig server, og et lan der kan følge med i hastighed så der ikke kommer lag i spillene. Som sagt det er dyrt. Har selv haft den tanke, men dine sønner skal være sluttet til med giga-ethernet skal du regne med. Og deres computere skal kunne komme tæt på den overførsels hastighed. Så vil jeg nok siger med fiber hvis det skal være mest stabilt
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
Jeg er faktisk lidt imponeret af hvor meget man kan opnå med en helt almindelig internet forbindelse på f.eks. http://www.gaikai.com/ (man kan prøve spil gratis).
Bevares det er ikke helt så fint, som et lokalt afviklet spil men der er for mig ingen tvivl om at det er på den type services fremtiden ligger. |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
Ja bestemt. Det bliver fremtiden
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |