|
Hjælp til indstilling ES8005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2012 kl. 12:25 |
Hvordan indstiller jeg offset og gain for RGB: hvor skal jeg hen i billedmenuen (dansk sprog)?
Er det Hvidbalance?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej og tak for sidst! Har du tjekket Flatpanels?
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6395 |
Ja, det er der jeg har set det
Men jeg skal ind et eller andet sted for at komme til indstillinger for gain og offset
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
Det er som du selv er inde på: hvidbalance
![]() |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Syntes du/i det er stor forskel på standard indstillingerne mod de indstillinger fra flatpanels?
Har selv lige købt en ES7005 55".
Anvender den i lyst stuemiljø.
|
|
![]() |
|
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
Jeg synes der er kæmpe forskel, meget bedre med flatpanels indstillinger.
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Også hvis man har det meget lyst i stuen? |
|
![]() |
|
Jeg har stillet baggrundslys til 11 i stedet for 9, og under system - økoløsning sat økosensor TIL, samt stillet min. baggrundslys til 9. Så veksler den mellem 9 og 11 alt efter hvor lyst der er i stuen ( jeg har en meget lys stue). Vær opmærksom på at hvis du senere ændre din indstilling på baggrundslys til noget andet, skal du stille økosensor igen. Det kan være at du skal stille den højere end 11 alt efter dine lysforhold, men bibehold 9 som minimums baggrundslys.
|
|
![]() |
|
Takker, jeg vil prøve indstillingerne af.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |