|
Når BD-film ikke har HD-lyd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2012 kl. 15:59 |
Jeg har lige købt seks film på indernettet
To af dem har til min skræk kun gammeldaws DD5.1: Zodiac og The Prestige
Det er en skandale, intet mindre...
Når nu de fire andre har
Nå, så må jeg se mig bedre for næste gang
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu er det jo udgivelser fra Blu-rays barndom, og specielt Warner var slemme til kun at lægge DD5.1 på - de er dog gerne i højere bitrate end på DVD.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
Der er godt nok langt imellem udgivelser uden HD-lyd.
Har du en afspiller der kan lide at køre region A-udgivelser, så har den amerikanske udgivelse af The Prestige et smækkert LPCM-spor. |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
US udgivelser tjekkes her
EU udgivelser tjekkes her
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
Blu-ray.com sigter efter at have alle udgivelser fra alle lande.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6262 |
Naiera: Men den usa'ske Prestige har ikke danske subs...
Redigeret af jake51 - 27-Juni-2012 kl. 16:45 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Nej. Så du må vælge. Eller købe en BD-brænder og tage de danske undertekster fra den danske udgivelse og smide dem på den amerikanske udgivelse.
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |