|
Sony 32EX402 signalstyrke? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2012 kl. 19:45 |
Hej
Kan man i tv'et se den digital signalstyrke nogen steder? Jeg skal hjælpe de gamle næste weekend med indstilling igen igen, og kan intet finde omkring signalstyrke som jeg mistænker for at være meget lav. Mvh Henrik |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke samme model.
På min Sony trykker jeg på options. Så kommer der en menu frem med et punkt der hedder systemoplysninger. Vælg den og så har du signalstyrke.
![]() |
|
![]() |
|
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
Hey Mufti
Tak for hintet. |
|
![]() |
|
mach3 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 366 |
kan se det er en gammel tråd, men hedder det ikke "signalniveau" på sony? denne afhænger af antal af bitfejl så vidt jeg kan se.
signalstyrke på den anden side er den som kan ses på QAM AGC (automatic gain control). hvis gain control er i minus læser jeg det som at signalet er for kraftigt og hvis gain control er i plus læser jeg det som at signalet ikke er så kraftigt som det burde være - men der er temmelig brede margener til begge sider hvor billedet stadig er fint. signalniveau og bitfejl er nok den man skal være obs på - for mange bitfejl og man begynder at kunne se det på skærmen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |